Saturday, May 19, 2007

Natuke

nutune on see kevad mul tänavaasta
Puud juba hakkavad isegi lehtima,
aga minu kehast oleks üle käind kui tsunami.
Mõni päev tundub, et hakkab nagu eluvaim tagasi tulema
Teine päev on selle eest topelt kehvem olla
meedikud ei oska midagi arvata, kunas see parem päev tuleb ja kas üldse kunagi tulebki

Aga rõõmu teeb see, et lapselaps on juba asjalikum
ja mul ei ole temaga enam nii raske toime tulla, kui alguses
mõnel ööl laseb ta meil juba magada
sedagi on päris palju
õuemuru on võilille vaiba all aga mul pole jaksu talle appi minna
tuttavad ja sõbrad kõnnivad ja sõidavad mu aiast mööda kael otsas viltu
sest kahjurõõm pidi olema kõige suurem rõõm
kõige uudishimulikumale olen tahtnud trepilt järele hõigata, et vaata no ette ka, mis sa mu aeda jõllitad, muidu sõidad ninuli
naabri aias pole aastaid midagi liigutatud ja praegu lokkab seal tõeline rohtla
see on omajagu iluski
kuid sellises hoolitsetud aedlinnas, kus elan hakkab iga ripakli asi hästi silma
olen poekäigu tretil sisse astunud mõne tuttava aeda, et veidi jalgu puhata , et jõuaks jõudsamalt koju
väike kadeduseuss teeb veidi nukraks, et mu aed pole nii korras kui mu tuttavatel on
aga siin ongi vist rebimine parima aia tiitli peale
seda ma ei taotle
mul on põhiline et väga üle pea ei kasva
ja perel ja minul oleks mõnus olla
iga väike poekäikgi väsitab nii ära , et vahel ei jaksa korraga voodissegi minna
õuemuru peabki vist paremaid aegu ootama, kui lastel kool läbi ja rohkem aega
ise proovin vist rohkem siis brigadiri mängida
panin aegunud saiapätsi ahju , vaja vaadata mis nägu on

muidu läheb kütte materjaliks ja siis on veidi kahju

keegi tõi hulga vana saia,

see on vaesel ajal toredaks abiks

igas päevas on mingi väike vahva rõõm
lähen seda nüüd nuusutama

No comments: