Thursday, May 15, 2008

Minu "väikesel" tütrel on täna sünnipäev….

Minu väikesel tütrel on täna sünnipäev

Ta saab 20 aastaseks

Kas tõesti on möödunud juba 20 aastat sellest, kui ta sündis

Ema väike tütar on juba üle aasta ise juba ema

Ja ta väike poeg meenutab teda ennast, oma nägusid ja hääli tehes

Nii naljakas on vaadata oma "väikest" tütart noore naisena

Minu 20s sünnipäev oli plika sünnipäev

Käisin veel koolis

Tegin teatrit

Huvitusin kunstist ja muusikast

Oma sünnipäeva raha eest ostsin endale Rembrandti reprode kogu

Mu meister ütles ,et ta need koledad pildid viskaks välja ja asemele paneks pudelisildid

Mõtlesin omaette, et mis seltskonda ma küll sattunud olen...

Emaks olemisest ja pere loomisest olin ikka üsna kaugel

Nüüd olen juba kahekordne vanaema

Minu väikesel tütrel on täna sünnipäev....

Olen kuidagi ärevil ja segaduses, rapsin ringi nagu endal sündimise päev oleks

Õhtuks ootan külalisi, lapsi ja lapse sõpru

Kummaline on see, et mu tütar sõbrustab parema meelega vanemate daamidega, nagu ma ise noores põlves

Ring on täis

Kõik saab kunagi otsa ja midagi on jälle algamas….

Minu väikesel tütrel on täna sünnipäev….

2 comments:

Renna-Maria said...

Kyll sul on toredad tytred....
Minu väike tytar oli täna 2 tundi kadunud ja ma läksin segi, helistasin politseisse ja haiglatesse...Tegelikult lihtsalt buss jäi hiljaks ja seetöttu Rika ei jöudnud klassiöe synnale ja mina sattusin paanikasse.Tal vöttis koju tagasi tulemine lihtsalt aega. Ja mida köike ma oma peas jöudsin läbi elada...
Tervisi Renna

joanamari said...

mis poolest nad toredad on?