Sunday, June 8, 2008

igatsus

Kui ma laps olin tahtsin saada baleriiniks

Veidi suurem olin, tahtsin saada näitlejaks- ei saanud hea küll

Hakkasin siis uusi asju tahtma

Tahtsin saada pastori prouaks, siis palju lapsi, siis uuesti saledaks(mida ma isegi korraks sain, saledaks ma mõtlen) , siis mehele, siis oma maja, siis head tööd…..

Ja siis korraga ei tahtnudki midagi, sest kõik mis ma olin tahtnud , olin ma saavutanud ja siis oli äkki tühi tunne…

Nüüd igatsen puhast ja korras kööki, et saunast tulles oleks mõnus astuda paljajalu puhtale põrandale ja istuda korras diivanile mõnusas elutoas, minna trepist üles ilma kartmata, et trepil kukud või jalad murrad sinna kuhjatud asjade otsa, heita puhtasse korras voodisse, ilma et vigastaks end mänguautodega ega pea magama koos sidruni viiludega padja peal. Niikaua kui elamises on sada inimest ja sada soovi, mis minu omadega ei kattu, seda vist ei saagi

Kui kõik kodust läinud, hakkan kindlasti taga igatsema seda armsat segadust, mis praegu mind häirib.

Tahaks minna kodust ära

Päris tükiks ajaks läheks ära

Aga kuna mul pole rüpe raali, siis töö pärast ma seda teha ei saa

Siis ongi mul praegu vaid igatsus puhtast kodust, on midagi mille poole püüelda, millest unistada….

1 comment:

Renna-Maria said...

Tervitus mere tagant.
Ilusat suve!
Renna