Tuesday, October 19, 2010

üks tuba


Mulle on antud kasutada üks pisike tuba
Siin on voodi, kaks tooli, öökapp, kaks laelampi, seinalamp, riidekapp, kraanikauss ja laud Sellel toal on uks ja kaks akent, akende ees on valged rulood
Põrand on sinine, osa seinast on heleroheline, osa helekollane ja osa helesinine
Kraanikausi ümber on sinised plaadid ja kraanikausi all on roheline plastmassist paberikorv
Selles toas pole ahju, on radiaator ja radiaatoritoru küljes on kaks krepppaberist liiliat, üks punane teine hele kreemikas
Olen siin üksi ja ma ei kipugi eriti kuhugi nii väga suhtlema
Täidan ankeete ja kirjutan elulugu, magan reisiväsimust ja närveldamist välja
Peaksin midagi korraldama ja sehkendama aga ei tee seda
Pesen oma lihakeha puhtaks ja säen ta teki alla
Homme ka päev ma loodan;)

6 comments:

neiud ärevil said...

Tuba tundub kuidagi kõle.Pole midagi ,mis mõjuks koduselt ja naiselikult.Ametlik kontoriruum.Kõik vajalik on olemas ,aga puudub see soojus.

joanamari said...

pilt on illustreeriv;)
3ks nädalaks olen ma ses toakeses
ei tea millal omaette olemisest vlland saab;)
praegu veel naudin

helle said...

Ega mitte haiglas?

joanamari said...

olen jah n.ö. haiglas
ei taha ära kiita, aga heas haiglas
heas osakonnas
kenade õdede ja arstidega
kui olen oma toidud ära söönud, puhanud
võin minna välja, kui ei taha, ei pea minema
saan ometigi ükskord magada ja lugeda ja näputööd teha
nii et iga hetk ei pea tormama tulekahju kustutamisele;)
loodan väga et mu kodused saavad kenasti hakkama
mina püüan olla ka tubli;)))

Eve Piibeleht said...

ole tubli, muidugi oledki. Ja kodused saavad tavaliselt üllatavalt hästi hakkama.

Anonymous said...

Tere.
Kus haiglas oled siis ja miks?
Tervist ja edu
Renna