Tuesday, May 8, 2012

Käisin teatris, pühapäeval.
Pidin minema sõbraga, ta oskas oma murtud sõrmele viga teha ja loobus. Teise sõbraga ei saanud me kokkuleppele ja ma ei teadnud, kas ta tuleb või mitte ja kutsusin tütre. Alguses oli tükk nagu ikka, stoori ja puha, ja lõppes kuidagi haruliselt. Tütar hiljem võttis asja paari sõnaga kokku ja mõtlesin, et mina nii otse öelda ei julgeks. Ehk olen ma nii rumal, et sügavaist taotlusist aru ei saanud?! Pärast etendust jalutasime kahekesi läbi kevadise õhtu ja Tartu .
Hommik oli kummaline, kes kiirustas tööle, kes kooli, mina eksitasin oma meest Tartu peale ära. Ma ei osanud seletada, kuidas sõita, sest mida mina näen, tema ei näe, kuigi oleme koos elanud veerandsada aastat. Mees ei märka asju, millega tal isiklikke kogemusi pole olnud. Lõpuks saime siis suure ringitamise ja seletamise peale kokku, ütlesin, et keeraku nüüd tagasi sealt, kus ta on ja sõitku linna poole tagasi. Mees küsis, et kaua ta sõidab linna poole, mina siis, et nii kaua kui kohtab mind. Seisin siis kõnniteeservale ja vehkisin oma piknikukorvi ja kübaraga, nagu muidu mind märgata ei annaks. Saime siis kokku, autos istus ontlik härra, ülikonnas ja lipsus. Ma juhatasin sujuvalt teda mööda linna ja maarjamõisa koridore, käisime ära oma käigud ja siirdusime linna. Tegime mingid ostud ja ootasime lapselast, isa tal ikka tõeline tigu. Lõpuks otsustasime ise lapsele järgi sõita, sest päev pole kumm mida venitada annab. Jõudsime kenasti ka Põlvasse enne kontori sulgemist, et mu reisi dokumendid kätte saada. Laps oli nii ülemeelik ja ülekeelik ja see kõik lõppes varahommikuse kõrvavaluga. Aitasin pojakest rohtude neelamisel ja magasime hommikul kenasti sisse. Lasteaed peab täna olema ka ilma meie poisita sest poole päeva pealt ei hakka me sinna minema ja vaatame, kuidas see tervis tänase päevaga käitub. Ootasin pikisilmi, et saan täna rahvakooli oma töid lõpetama, aga ma ei tea, kuidas see õnnestub, kui mudilane saatjaks. Aed rohetab ja õitseb, soe on veel õhuke, õhk tuuline Aga küll see soe ka tuleb. Püüame kuidagi pidžaamast vabaneda ja päeva toimetustesse sukelduda Olge terved

No comments: