Sunday, July 29, 2012

See on sulle , kes sa arvad, et ma koguaeg virisen;)


Millal sa viimati laulsid?!
Mu vanamemm, kes oli sündinud 1896 laulis kogu aeg, mõttes ja vaikselt, valjult ja säravalt, heleda häälega.
Mina laulsin 20 aastat ja nüüd vaikin.
Lapselapsele laulsin, kui ta väike oli, öösel ja päeval õhtul ja hommikul, kui uni oli või kõht valutas.

Viimasel  ajal pole ma üldse eriti laulnud.
Oma sõpradele ja sugulastele ma laulan, kui neil sünnipäev on ühe väikese sünnipäevalaulu, ühe salmi.
Olen kirjas kahes kooris, aga ma pole seal terve aasta käinud, mõnikord olen nägu näidanud, aga suud lahti tehes avastan, et mu hääleke murdub ja kähiseb  ja see  hääl, mida ma teen ei sobi teistele kuulata.
Kui ma laps olin, oli alati sünnipäevadel suur laulmine, võeti laulikud välja, vanamamma alustas ja kõik jorutasid kaasa
Ma pole ammu käinud sünnipäeval, kus lauldaks
Kuulsin, et folgil enam ei saagi tasuta kuhugi.
Üks aasta  elasin kaks nädalat järjest Viljandis, vedasin end kohale ja laulsin hommikust õhtuni, niiet hing helises.
Mõnikord olen sattunud veel üritustele, kus saab laulda, paljud üritused kuhu tahaks ka minna ja kus lauldakse, on  kas hirmus kaugel või tahetakse nii palju raha, et peaksin peale seda üritust kuu aega ilma makse maksmata ja söömata saama elada.
 Teen mingit kodutööd ja  laulaks, et no hing ju ihkab, koguaeg mingi  lustikummut üürgab
Istun aias korjan marju, mõnulen, et ritsikad ja linnud ja tuul, võtaks ise ka viisi üles…
Põõsa tagant hakkab kostma vali muusika.
Päev on palav aga tuuleke on soe, sikutasin pööningult alla aeda oma vana kiiktooli, teen tööd ja  kõigun tuules, ritsikad rohus siristamas…

Oh kuidas laulaks ;)
Garaažist kostab mingi mürts, autod mööduvad  tümpsudes…

No comments: