Wednesday, October 16, 2013

Mul on täna jõulud!!!!




Imelised, ootamatud, rõõmsad!!!
Rõõmustan nagu väike laps!!!
Mees vaatas mu ohjeldamatut rõõmu ja ei kurjustanudki, et olen koju toonud jälle hulga asju, millele kohta leida raske me imetillukeses majas.
Ma sain Soomest paki,  hinnalise ja ilusa!!!
Südamest saadetud, kokku pandud  selleks, et mind rõõmustada.
Ja Sa said sellega tõeliselt hakkama  armas Nataly.
Lisaks suurele  hinnalisele kingile, oli kotis igasugu pudinaid, mis  rõõmustasid mind nii, et kihistan siiamaani nagu väike plika.
Omatehtud jõulukaart, küünlaid, lõhnaõli, pesu..
Ja pill…..
Ei tea mida haarata ja vaadata, mängin pilli, vaatan asju, mängin pilli ja katsun pärleid :)
Tunnen end erilise ja hoituna!!!
Riputasin  Nataly enda  tehtud jõulupärja koos ingliga aknale , sest ukse peale on vara panna.
Tänan väga kallis Natalyd kinkimast ja Merlet ja ta kaasat, kes need asja kohale tõid!!!
Tormasin tänavale Merlet kallistama ja Natalyle siis helistama.
Nataly ütles, et saab selle kalli kätte, kui Merle  Hämenlinna satub.
Ma peaksin pikutama, enne lauluproovi , aga ma ei saa.
Olen  nii elevil.
Nii vara need jõulud tänavaasta  :)
Olen täidetud rõõmu ja tänulikkusega
Ilusat kolmapäeva kõigile!!!

1 comment:

Nataly said...

aitäh, nii ilusate sõnade eest Marju, alaku sul rõömsad jõulud ja et pill kaua mängiks teiste rõõmuks ...