Friday, May 8, 2015

Igavesti tore päev oli !!!!!



Kohtasin  maru vahvaid naisi ,  kes tõid me ühingule särtsu ja vürtsi. Loodan, et mu naised uusi liikmeid ära ei hirmutanud oma  küsimiste, küsimiste ja küsimistega.
Sai nutta naerda ja taskurätt peas kaubamaja ja  vanemuse vahel patseerida. Ilmateade valetas. et päev läbi sajab ja minu pealaekene kõrbes nii ära, et  kõrvad tükk aega huugasid päikesest.  Kaubamajas pakuti küll säänseid  ja määnseid kübaraid , aga ükski ei kõnetanud mind, et  Marju võta mind.  Nii ma siis  hiilisin  mööda kaubamaja seina äärt ostukeskuse  varjus bussi peale ja TRAK-S i tagasi,  Päeva lõpuks läksin Prima Vistale, mis oli ütlemata sisukas üritus, kahju vaid, et ei saanud eile ega täna kõigist üritustest osa võtta.
Potsatasin lõpuks oma saja pakiga isa juurde ja nüüd ma siin heietan, et  mida  kõike üks päev mulle tõi.
Mõnikord ei juhtu  kuu aja jooksul ka nii palju, kui tänase päeva jooksul.

Elame veel !!!

No comments: