Friday, March 23, 2007

Mida vaja selleks, et olla õnnelik








Kuidas kellelegi

Mõnele piisab sellest, kui ta saab natuke head süüa, mõni vajab lähedaste toetust, mõni sooja tuba, mõni sõprust, mõni huvitavat reisi, mõni head tervist, mõni uut autot...
Ma ei teagi mis teeb mind õnnelikuks
Vahel kui tekib tunne, et tahaks kurvastada , siis mõtlen neile asjadele mis mul on, aga mitte neile mida mul pole.
Ja neid esimesi polegi tegelikult nii vähe
Kuigi ei tahaks kiidelda.
Mul pole uhket autot ega maja, aga mu maja on täis naeru ja nuttu ja sebimist.
Kunagi, kui mu noorem tütar väike oli , ütles ta et meie ema katab iga päev mitu korda päevas justkui sünnipäeva lauda.
Üks tuntud vene näitleja ütles mingis telesaates, et ta kadestas alati oma klassivenda, kellel oli 5 õde- venda
Kui nad sööma asusid , siis vot see oli ikka pere: isa, ema, vanaema, vanaisa , õed, vennad, sõbrad- justkui juubel iga söögikord.
Tihti meenutan seda ütlemist, kui kümneid taldrikuid lauale laon või neid pesema hakates kokku korjan.
Mida sa hing ikka tahad, kui lapsed terved, mees alles, endal hing sees.

No comments: