Tuesday, July 3, 2007

oli jälle üks teisipäev

Saatsin Rasmuse täna pühapäevakooli laagrisse

Pastoriproua pakkus eile välja, et mu väiksem poiss võiks ka teiste omasuguste lastega koos minna.

Olin alul skeptiline, et kas ta läheb ja kas talle meeldib

Olin rõõmus, et ta saab uusi sõpru ja vaheldust ja arvutist eemal olla kaks päeva .Terve suvi on Rasmus istunud varahommikust hilisõhtunui arvutis, see on neil noortel vist mingi ilge häda kõigil . Kui Rasmus ära on, on söögiga ka lihtsam . Muidu käib ja vingub, et osta juustu , osta vorsti . Vanem poiss on leplikum sööb seda mida on ja ei hädalda. Pensionipäeval saab siis osta veidi juustu ja vorsti , kui maksudest üle raha jääb. Kui Rasmus tagasi tuleb ongi pensipäev.

ma ei taha ära kiita, aga Roll on viimasel ajal jube tubli, käib hoolega tööl, aitab mind kodus mida palun, ei kuku hädaldama kui palun tal miskit teha, ega ma tahagi teda koormata, seal selvekas, kus ta töötab on ikka ilgelt raske. Väsitav ja pingeline, tõsta neid kaste ja pudeleid jne.

Ta võiks muidugi enne kooli veidi lebotada ka, muidu tapab ikka väga end ära

Mõned marjad on aias juba mustad ja õunad ning pirnid tahavad puid raskusega ära murda.

Maru vahva oleks, kui lapsed valmivate marjade aega maha ei magaks ja oma põnnid mu marjadesse lahti laseks.

Tikripõõsas tuletab ikka meelde üht väikest tüdrukut, kes veel käia ei osanud, aga marja põõsa leidis roomates üles ja pistis siis neid mammusid pihuga suhu segamini lehtedega.

Istus seal põõsas ja nahistas vaikselt, kui vanema paaniliselt teda tagasi otsis, laps oli ju äkitselt murult vaiba pealt kaduma läinud.

Lähen annan tomatitele, paprikatele, kurkidele voolikust juua, sulen kasvuhoone , pesen õue dushi all varbad ja unemaale.

Homme kah päev …ma usun

No comments: