Monday, July 2, 2007

Pühapäeva hommikul...

Ärkasin vastumeelselt ja avastasin, et olin endale äratuse tund aega varemaks pannud, selle oligi nii raske ärgata

Olin ju magama läinud peale süda ööd ja kell 5 millegagi oli ikka raske ennast püsti siis ajada

Kui olin jalad kõndima võimelnud ja riidesse toppinud oma kehatüki, avastasin, et olen tõusnud liiga vara

Tagasi voodisse enam ronima ei hakanud mõtlesin, et nüüd on kõige magusam aeg olla üksi üleval. Keegi ei tüki arvutisse, keegi ei kiika aeda kuda ja mis ma seal mida

teen jne

Varajane linnuke pidi miskit tera leidma

Vahepeal on vaja bussijuhile või mingile muule inimesele selgeks teha, et tal on väga vaja mu lapsele Tartu linna telk viia

Olen ikka õudselt tundlik igasugu ütlemiste suhtes, Mirjami eilne ütlemine on ikka kogu aeg ärkamisest saadik meeles.

Aga ma tean, et ta ongi selline, kes enne ütleb ja siss mõtleb

Jäärad teevadki nii, ise ka olen või olin kunagi selline.(ennast ju kõrvalt ei näe ;))

Bussijaamas oli niiiii ilus noor tüdruk, kes sõitiski Tartu, kuhu oli mul telk vaja saata. Sellele „ajasin keele“ kõrva ja ta oligi nõus mu telgi bussi kaasa võtma ja pärast sain telefonitsi teada, et Murca sai Tartus oma ihaldatud telgi ikka ilusti kätte ka .

Tiguloomad tulid korraks koju käima ja imestasid, et mida naljakat see Murca seal bussijaamas pühapäeva vara hommikul ometigi tegi, tal on ju tavaliselt jube kaua „hommik“. Olin ta ju enne poolt kaheksat telefoni teel üles ajanud ja tema „hommik „ oli selleks ajaks, kui tiguloomad siia sõitma hakkasid juba otsas ma arvan.

Riina käis siis leeris ära ja jube ilus ja pühalik oli kõik. Kirikuõpetaja tegi jutluse ajal ja üldse sellist tõelist teatrit , et no kohe oli .

Zeztikuleeris ägedalt oma sõnade juurde, laulis kui noor Jumal...

Aga sellegipoolest väsisin ma poole pealt niiiiiiii ära, et ei jõudnud kuidagi enam olla.

Tormikene ajas algul vaikselt oma asju kärus, tudus isegi natuke, aga siis kui ägeda laulu ja valju oreli muusika saatel hakati palvetama , ärkas üles ja kukkus protesteerima. Võtsin ta sülle korraks ja siis hakkas poiss mõnusalt koogama. Usutunnistuse ajal pani tähtsalt kulmu kortsu, käed kokku ja ütles omas keeles hoolega mingit oma juttu, mul tükkis nii naer peale, et sõnad läksid segi.

Muidu oli kirik lapsi täis, kes pildusid lutipudeleid meeletu kolinaga kiriku põrandale, karjusid , trampisid, marssisid, hädaldasid, vingusid röökisid, kiljusid. Üks proua kukkus meie last kiitma ja äragi kiitis, natu aja pärast oli meie poisikesel ka nutt lahti

Üks ilusas ülikonnas, arvatavasti esimeste klassides käiv, poisike oli nii tüdind ja väsind , et tegi nagu lausa pantomiimi kirikuõpetaja laulu taktis.

Mu kallim ilmus ka enne teenistuse lõppu kirikusse, lilled käes. Oi ta oli hiljem tüdinud näoga ja kurtis, et mis ma ta nii vara kutsusin. Mina ei teadnud, et ta nii välgukiirusel kohale jõuab. Muidu on ikka selline flegma taoline. Mõtlesin , et millal ta veel endale särgi otsib ja muud asjad ja kuna ta veel teiselt korruselt alla jalutab, garaazist lilled võtab ning teosammul kirikusse venib. Vaevalt olin jõudnud ära helistada, kui äkki mu ees õitses mõnusa näoga puhtalt riides kena mees. Saab ise ikka riided kätte küll , ei ole sugui nii saamatu, kui vahel seda välja näitab

Koju jõudnult hakkasin paaniliselt lõunat valmistama, nälg oli nii suur, et ajas närvi.

Sõbra toodud mõnus külmutatud liha läks loosi ja nuudlid ka muidugi. Tigu lendas poodi piimakraami ja paprika järele. Ta tõesti lendas, enne olime arutanud, et kes läheb. Ütlesin, et vahet pole kumb neist läheb, kas mees või naine :mõlemad on parajad "teod", ega nad ei solvunudki. Riina veel naeris rõõmsasti , et vaata mis emmme meile ütles

Muidu sai maitsev kõik aga neid Soomest toodud nuudleid ma keeta ei oska, midagi läheb ikka koguaeg untsu ja kastmega ka viriseti, kuigi polnd nagu häda midagi, või tahetakse mind lihtsalt närvi ajada.

Vaadatakse ehk , mis nägu teen, kui mu toitu laidetakse. Ega ma teda eriti maitsnud, sest see oli mingi valmis juustukastme pulbrist tehtud, mis säilitusaineid ja jahu ja ma ei tea mida täis.

Varsti pärast läksid tiguloomad linna tagasi ja see tegi ikka kurvaks küll, et tullakse tuld justkui tooma.

Ilus pühapäev oli,

aga otsa sai, nii nagu iga asigi omal ajal

No comments: