Sunday, December 16, 2007

Eile oli mul mu teine sünnipäev

Läbiklopitud liha tunne on
ja muhk otsa ees
olen selline jube kisaja,
kui mingi jama toimub või toimumas on
nüüd aga lamasin
eile hilisõhtul külili bussi aknal
ja olin vait
olin seal lihtsalt pikali
kuulasin, mis toimub
keegi karjus
keegi käskis vait jääda
keegi otsis oma kinga
keegi rippus
rihmaga laes, bussi istmel
mis oli nüüd justkui lagi
seina asemel
ja ta rippus seal, kui väike õbluke nahkhiir
keegi küsitles oma lapsi
kas need terved on
ja mina muudkui lamasin
nägu vastu bussiakent surutud
ratastoolid hunnikus seljas
ja kellegi king oli minu taskus
keegi kargas ringi
mööda bussiakent
astudes mu juustele
mu hea sõbra jalgadele
minu jalgadele ja kätele
mina aga lamasin toolikuhi seljas
ja sõber lamamas mu kukla taga
rahvas hakkas bussijuhi uksest,
mis oli nüüd laeluugiks muutunud
välja ronima, aga mina olin ikka pikali
lõpuks leiti üles ka mind
kes ma seal tasa lamasin
õngitseti välja toolide rägastikust
ja upitati püsti
sikutati läbi juhi ukse
bussist välja bussi küljele
puiklesin küll vastu,
et olen jube suur naine
aga abistajad hõikasid ülevalt
et pole midagi, nemad on veel suuremad
ütlesin et olen 100 kilo
aga abistaja ütles, mis siis
tema on 105
ukerdasin bussi küljele välja
siis pidin hakkama sealt maha hüppama
mõtlesin, et kui bussis kõik kondid terveks jäid
siis nüüd peale avariid
ei taha küll katki end kukkuda
abistajad lohutasid
et nemad on veel suuremad
ja pehmemad kui mina
ja mina aga hüpaku
nad püüavad
hüppasin siis kõrgelt alla sügavikku
ja terveks jäin ja püsti jäin
ei olnudki nii kõrge kui alul paistis
kraavist välja ronimine oli küll tegu
üks samm edasi 2 tagasi
aga üles ma sain
sest maantee oli abivalmis,
vahvaid noori inimesi täis
ja ma ei saanudki neile aitäh öelda
sest ma ei taibanud
tee peale välja jõudes avastasin,
et jalad on jumala vedelad
ja peas on sarv
kodus hakkab tulema aga välja
sinikaid ja valusaid kohti
oleksin nagu läbiklopitud liha
ootasin öö otsa oma sõpra
et ta tuuakse haiglast koju
kui jalg on kipsi pandud
ei julenud magadagi
aga toodi alles hommikul
tema oli ainuke
kes rohkem teistest viga sai
kellelgi oli veel sarv peas,
sest ta polnud rihmaga kinni
ja tegi ka õhulendu
üle vahekäigu vastasseina aknasse
aga mina ei lennanud kuhugi
sest mina olingi vastu akent
teised ainult lendasid mulle peale
kes lahti olid
kes selja tagant
kes külje pealt
toolidega mulle külje pealt sisse
seal ma siis lamasin kõige all
ja olin vait
koju sõites liinibussiga
kinnitasin rihma
sest öised seiklused
valutasid teravalt mu ihul
meil oli eile uus sünnipäev
ütles üks mu kaaskannataja

meil oli õnne

3 comments:

kukupai said...

Õnnelikult läks siis. Palju õnne teiseks sünnipäevaks!

Ingrid said...

Mis sa räägid, selline õnnetus siis juhtus sinuga!?
Vahel muudab suurem mure eelmised mured pisut väiksemaks, surub nad tahaplaanile. Mõtle, kõik oleks ju võinud veel hullemini minna...:-(
Ma ei mõista, mis meie teedel toimub!

Ingrid said...

Õnnistatud Jõulupühi Sulle, Marju!