Wednesday, January 23, 2008

Räpina invaliidist koduperenaine

Tunnen end täiesti puudutatuna

Sellise vihje leidsin enda kohta ühest bloggist , mille omanik vahel mu kirjutisi külastab

Kui mõtlem.a hakata , siis on tal ju õigus, tööd mul ei ole – seda nimetataksegi niimoodi-koduperenaine

Sandipensioni peal elan ka- olengi ju invaliid

Aga esimese hetke tahtsin solvuda või lausa vihastuda.

Olen oma hääle karuga ära vahetanud ja tunnen end ikka päris sandina

Perearst ei tahtnud mind iga päev ambulantsis tolgendamas näha ja tal oli õigus mind mitte kutsuda sinna viirusi korjama. Ütles, et oled meditsiini õppind ja saad enda sidumisega ilusti hakkama. Aga ma ikka leidsin sealt ukse tagant midagi üles.

Nüüd kondan padja näoga mööda elamist ja krõbisen, kui oleks end hääletuks röökinud

Ma nüüd ei tea, kuidas ma lepin selle Räpina koduperenaisest invaliidi sildiga, kas olen nõus, hakkan protestima või ignoreerin;)

5 comments:

Aurora said...

Sorry!

joanamari said...

Vabandused vastu võetud
Usun et Sa ei mõelnud, mida need sõnad tähendavad ja kuidas nad kõlavad
Vaata aurora mu pilte rate kontos, kas paistan invaliid ihuliselt või vaimselt
http://www.rate.ee/users/joanamari
Minu naiste ühingus, kus on palju toredaid naisi, igaüks liigub nii kuis saab, aga seal ei ole ühtki invaliidi.

Aurora said...

vaatasin-- superluks!

joanamari said...

mis asi on superluks

Aurora said...

näed väga kena välja
muuhulgas noorem kui 47