Thursday, March 20, 2008

kevadöine täiskuu tekitab unetust...

Kallim tõmbas mul keset ööd prauhti padja pea alt ära, kui ma olin ikka päris unemaal, kui kisama hakkasin siis ütles, et voodis patju palju, miski pärast tundus just minu peaalune padi talle ülearune olevat, nüüd olen unetu ja istun arvutis

Teen seda tööd, mida õhtul ei saanud laste kisas teha

Kassid nüüd tormavad mööda elamist, kui hullud, "mängivad klaverit" ja hüppavad üle diivani seljatoe koleda kolinaga

Tegelikult on jube vahva ka ja nunnu, kui need lapsed kõik kodus on

Mõnikord on jube tüütu, kui nad kõik mulle voodisse ronivad, kui olen sinna peitu nende eest pugenud

Aga samas on nii tore, nagu omad lapsed oleksid jälle väikesed ja pugesid õhtuti mulle voodisse juttu ajama. Ronisin tihti varakult teki alla, sest tervis oli kehva ja üleval olemine oli piin ja siis nad tõid mulle kuuma vee pudeleid voodisse ja ronisid ise ka kõrvale suure naeru ja naljaga, kui pudelid koos nendega ära ei mahtunud ja kolinaga voodi alla veeresid

Kord tõid nad mulle siili tuppa , kes hakkas pimedas voodi all kolistama ja kui varbad voodist välja põrandale panin, lõi hambad sisse, hommikul oli nalja palju, kui lastele öiseid seiklusi jutustasin, pidin selle siilipoisi õue ära viima, et magada saaks.

Koit tuli mulle eile õhtul hästi nina alla, kui oli mu voodis juba tükk aega mütanud ja aeg ka oli juba hiline ja ütles, et kuule sina emme, tahan magada. Teised ju ütlesid mulle koguaeg emme ja paar korda päevas küsib ta ka OMA EMME järele, kui ütleme et tuleb homme on rahu majas. Tormi poiss oli oma käekesed õues magades teki alt välja ajanud ja nüüd oli palavik tõusnud üle 39, aga lapsed ikka põevad ja loodan, et tudub hommikuks ennast terveks. Magas eestoas norinal kui väike vana mees, kui unetuna ringi keerutasin jäi kõrva see norin

Kommenteerijad on ka vist magama läinud või maha lahtunud, proovin oma kallima kõrvale tagasi pugeda, loodan et ta padjasõda enam ei pea. Kassid peavad siin all sellist tantsu ja sõda et alatasa põrkab karvakerasid vastu mu jalgu kopsti ja kopsti või tuhiseb mõni saba mu tooli alt läbi jättes mulje, et ka minul on saba, vahel valge kirjutriibuline, vahel pruunikirju.

No comments: