Wednesday, April 23, 2008

Ma tõusen hommikul ...


umbes kell 8

Ja hakkan tööle

Ma ei pane ennast riidesse

ma ei kammi pead

Ei söö ei joo

Ma teen tööd

Teen niikaua, kui enam ei jaks

siis söön

ja siis ei jaksa ma ka tööd teha

siis laman voodis lahtisil silmil

Ja siis teen jälle tööd

nii kaua kui enam ei jaksa

siis magan 6-7-8 tundi ja siis teen jälle tööd

Ma olen postimehe moderaator

Kui ma midagi teen

Siis ikka andunult ka kirglikult

Ma olin 20 aastat lasteaias muusik

Seda ma tegin ka ihu ja hingega

Käisin koolitustel

nii et mul on tunnistusi terve kausta täis

Käisin tööl ja koolitustel

nii et mu enda lapsed jäid hooletusse

ja mis ma sest sain

1 septembril 2007 sain ma kinga

ja siis

olin ma voodis ja ootasin surma

sest mind polnud enam kellelegi vaja

surm ei tulnud

vahepeal istusin ma tooliga põõsas

kui toas kitsaks läks ja

teised mu pisaraid enam taluda ei suutnud

nüüd ma sain tööle

nüüd ma teen tööd

hommikul õhtul ja öösel

kui und ei ole

Rasmus ütleb

et kui ma liiga palju tööd teen

siis lähen ma kurjaks

ma ei korista aeda

ma ei pese nõusid

ma teen tööd

ma ei saagi midagi muud teha

sest mul pole aega

ja jaksugi ei ole

muud teha kui tööd…

3 comments:

Ingrid said...

No selles olukorras saan sinust peaaegu et arugi. Olen ise olnud pikka aega netisõltlane - ööd ja päevad, heas ja halvas.
Kord tehti ka mulle pakkumine moderaatoriks teises kohas. Algul läksin ähmi täis, et hea koduorjuse kõrvalt raha teenida, siis aga hakkasin mõtlema, et sellisel juhul pean kogu selle jäkuse, mis netis ilmub, ju oma ajudest
läbi laskma ja ma loobusin.

Anonymous said...

Sul on önneks alati vöimalus töö katkestada ja paljajalu öuemurul hinge tömmata. Jätka aga vapralt oma tööd ja täna önne et seda on.
Tervisi Renna

joanamari said...

aga mul ongi see töö kui kingitus
kuigi vaevab mu vaimu
aga küll ma õpin seda tööd tegema nii muuseas
pole enne sellist tööd teinud mida hinge ei tohi võtta
nüüd on jälle võimalus saada uusi kogemusi