Monday, April 21, 2008

Väljas on päikseline aprill...

Päike soojendab juba päris hästi ja meelitas minugi korraks arvuti tagant välja

Lippasin siis paljajalu üle muru, vaatasin veidi üle oma valdusi ja pistsin kasvuhoones sõrmed mulda

tore oli

Kevad hiilib ka minu õuele juba päris pika sammuga, põõsad ja puud on täis mõnusalt punnis pungi ja nagu nõiaväel on mu õunaaed täis pikitud sinikellukesi, käisin alati kevadeti mööda linna ja kadestasin teiste aedu, kus need kasvasid ja nüüd on nad ka minu aias .Vahva!!!

Mu õunaaia äär on täis laotud puid ja ma ei näe aknast välja vaadates midagi muud, kui neid puid ja puulõhkumise sodi, ning äralõigatud okste rägastikku

Siis oligi hea natuke väljas viibida ja ka midagi muud näha

Õues on juba nii soe, et saab lahti jätta veranda ukse , siis on laua taga istudes hea pilk uputada aia rohelusse ja majalgi kergem hingata peale talve pimedat ja külma aega, kus veranda uksed olid kõik hoolega suletud ja pool maja pimedusse mattunud.

Nüüd on jälle lahedam nii majal kui tema elanikel, kassid vahivad uudishimulikult uksest ja akendest välja, justkui mingit eriliselt huvitavat filmi, kahekesi koos kükitades ja suuril silmil uudistades, vurrusid raputades…

Talv saigi üle elatud Olen jälle aasta vanem ja ka mu tütar, kas ka targem kes seda teab

Head uut aastat Marju ja Mirjam, Rooma paavst ja Taani kuninganna!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kallis Marju. Oled oma majaga söber ja see on tore. Oma aed on muidugi luksus. Tulen suvel kylla.
Mina elan 3 korruselise kortermaja 3ndal korrusel ja aknast paistab männimets.Soomes on ilus komme, et majahoidja paneb talvel kadakapöösa välisukse ette kasti ja jöululambikesed peale jöulu ajaks ja kevadel vahetatakse see nartsisside vastu. Isegi korrusmajad on siin hubased. Saun ja vaibapesuruum keldrikorrusel. Igal perel oma saunaaeg, minul reedel kl 2-3. Eestisse tahan yht suvilat kunagi osta.
Ilusat kevadet Renna