Thursday, July 24, 2008

MIDA VÄRKI!!!?

Mulle meeldib elada väikeses linnas
Siin kõik tunnevad kõiki
Kõik ütlevad sulle tere jne
Kõik on käe jala juures ja on rahulik
Aga samas hakkab see kuidagi ahistama , et sa pole anonüümne
Et igaüks võtab kritiseerida seda, mida sa sööd ja seljas kannad ja kellega linnas liigud
Mu keskmised lapsed töötavad linna selvehallis ja kuulsid pealt, kuidas müüjad arutasid oma vahel, et olen paks sellepärast, et söön palju kuna ostan igapäev banaani kasti täie süüa
Jumal kelle see asi on
Mul on kodus tosin suud, mida toita ja paks olen sellepärast, et vähe liigun ja ainevahetuse haigust põen. Nüüd lähen veel paksemaks, sest poodi on vastik minna ja kuhu siin linnas ikka siis nii väga minna on
Kui Miksus elasin, siis ei ostnud ka sealt kohalikust poest kunagi eriti süüa, sest külale jäi ette mida söön ja kui palju
Kas nüüd ka pean hakkama teisest linnast süüa ostmas käima, et kohalik linn arutada ei saaks mida söön .Hästi vastik on kui võõras silm jälgib su toidulauda ja sekselu
Mu noorem tütar on suur semu oma isaga, st. minu mehega. Nad liiguvad koos: käivad poes ja vanaema juures, vanaema maja rahvas hakkas mu tütart avalikult litsiks sõimama kuna arvatakse, et nad armukesed on. See pole ju mõnele normaalne, et isa ja laps lihtsalt niisama lähedased on. Üks mees isegi küsis otse mu tütre käest, et kas ta on nüüd Toivo elukaaslane. Tule taevas appi!!!! INIMESED TEGELEGE PALUN OMA ENDA ELU ELAMISEGA!!!
Need pidid lollid ja laisad olema, kes teiste rahakotti vahivad, aga kes need on, kes teistele püksi ja potti vahivad?

2 comments:

kukupai said...

Mis nad muud on kui sellised inimesed, kel oma elu pole. Siis on vaja teiste elu arutada.
Mul enda asjadega tegemist nii palju, et pole nagu aegagi teiste eest elada...

joanamari said...

välja mõtlesin:need teiste püksi vahtijad on ehk vähe saanud ja nüüd siis kadedad;)
ise ei saa ja teistel ka ei luba