Thursday, July 31, 2008

palgaöö ootel

Vahel mulle tundub, et olen mingi imelik
Töötasin 20 aastat ühes pisikeses külas ja sain palgapäeva hommikul oma pisikese palgakese kätte
Nüüd kui olen hämmingus, et palka makstakse alles tööpäeva lõpus öeldakse, et see on normaalne
Tundub alandav, et makstakse tööpäeva lõpus nagu saekaatri jotadele, muidu ei tee tööd enam vaid pööravad jooma
Kuna mu palgakene on nii tillukene on ta mul juba ammu otsas
Kellel ikka palga number 5 kohaline on, ei saa muidugi mu murest aru
Loen tunde , kui saan minna poodi leiba ostma
Ostan tavaliselt viilutatud leiba, täna mõtlesin, et ostan terve pätsi: istun siis kuskile poe lähedale põõsasse ja hammustan kohe leivapätsi otsast ja suitsu pekki ostan ka ja seda ka hammustan ilma lõikamata kohe ja limonaadi rüüpan peale
Nii ma siis ootan suu vett täis kella kuut
Peale seda hakkab juba lootust olema, et palgaraha on mu arvele potsatanud
Olen juba paar nädalat vaid juurikaid närinud nüüd on süda niiiii vesine
Tuleb välja mõelda millise põõsa alla ma end peidan, et keegi ei näeks et kellassepa proua pekki näost sisse ajab. Koju ei saa sellega minna, kui just salaja magamistuppa ei hiili ja siis seal lukus ukse taga salaja ei nosi, sest muidu hakkab üks kisa: et sa ei tohi seda teha ja mõtle oma tervise peale ja anna teistele ka , ei tohi üksi süüa!!!!
Kell on 10 minuti pärast neli, kaks tundi veel ja siis võib juba panga arvet kiusama hakata lootusrikkalt

No comments: