Monday, April 6, 2009

Teade kõigile sõpradele , sugulastele ja tuttavatele ning neile kel huvi on

Tere!



Olete kõik oodatud Marju Reismaa kevadisele luuleõhtule neljapäeval, 16. aprillil kell 18.00 Tampere Maja keldriklubisse. Võta kook ja jook kaasa ja veedame ühe kena õhtu...

Tampere Maja asub Tartu kesklinnas Ülikooli peahoone ja Jaani kiriku vahel (aadress Jaani 4). Tallinnast tulles võib sõita Jakobi tänavat kuni Munga tänavani, sealt pöörata vasakule Jaani tänavale. Majas on lukustatud hoov autode jaoks.

11 comments:

Emmeliina said...

kahju, et sealkandis ei ela, muidu oleksin tulnud. Aga soovin ilusat õhtut!

muide, kommenteerimine sinu blogisse õnnestub haruharva. miks, ei tea? muidu oleksin tihedam kirjutaja.
Bonzo jutule kirjutasin ka algselt hoopis pikema loo, aga see kadus nagu tina tuhka.

Loodan, et ei solvanud sind selle allika jutuga. Olen su jalgade hädast lugenud.

veel üks isiklik küsimus: ega sa ole Muhus mõned päevad kuntsi tudeerinud heade juhendajate käe all? Mina olen ;)))

Ingrid said...

Häid pühi srlle, Marju!

joanamari said...
This comment has been removed by the author.
joanamari said...

Emmeliinale-kommenteerida saad ikka ja alati, nad ilmuvad vaid hiljem nähtavale
seda ma ei tea miks mõned kommentaarid kaovad
Sinu heatahtlikud kommentaarid on ikka alles
Ingridile tänud ja häid pühi kõigile
ma olen muide sündinud lihavõtte pühade vaiksel laupäeval;)
Ingrid pole ammu midagi kirjutanud, kuidas Sul läheb?

Emmeliina said...

siis on hästi, näen nüüd ise ka kommentaari, eile veel polnud.
Ole tubli ja hoia vaimu luuleõhtuks.
Kevadväsimus on tõesti selle nimi. Kas sul mõnda kaske või vahtrat pole, kus keegi hea inimene aitaks mahla võtta?

Emmeliina said...

oot, lugesin veel hoolega.
See tähendab, et sul oli laupäeval sünnipäev.
Mida siis sulle soovida? Ikka seda, mis mul endal on: Usku, lootust, armastust!

joanamari said...

minu sünnipäev on neljapäeval siis kui ka luuleõhtu on

Ingrid said...

Ei ole ma viimasel ajal jah absoluutselt kirjutamise soonel. Ka pildistada ei viitsi.
Muus osas on kõik vanaviisi.

helle said...

Hea Marju!
Palju-palju õnne sünnipäevaks. Kahjuks ei saa Su luuleõhtule tulla, vahemaa ja aeg ei võimalda.
Soovin, et Sul läheks hästi, tunneksid rõõmu sõpradest ja lähedastest.
Eelkõige - head tervist ja päikest!
Helle

joanamari said...

aitähh Hellele
ja kõigile heade soovide eest

Anonymous said...

TEre.
See anonyymne on Valdek. Ma ei lase enam anonyymseid kommentaare sisse, ei taha selliseid "alla poole vööd" kommentaare. Vahvalt panid talle vastu. Ei ole ju mötet lugeda kommentaare mis on ainult vihameelsed ja on näha et minu teksti pole loetudki.
Valdek on harimatu (isegi "luua" kool jäi tal pooleli) ennasttäis debiilik. JA täiesti moraalitu. Magas mitmete naistega oma naise selja taga.
Ilusat kevadet Sulle!

Edu
Renna