Saturday, May 16, 2009

16. MAIL oli VÕRU PRAOSTKONNA LASTEPÄEV RÄPINAS

Viimasel ajal ei kipu ma eriti kirjutama
Kuna tean, et paljud minu sõbrad ja sugulased kaugel mu blogist vaatavad kuidas mul läheb, on mul ikka kohustus kirja midagi panna, ka siis kui eriti kirjutamisisu pole
Täna on mul veidi põnevamaid uudiseid kui tavaliselt
16. MAIL oli VÕRU PRAOSTKONNA LASTEPÄEV RÄPINAS-
kukkusin ka kogemata nende sündmuste keskele
Räpina pühapäeva kooli õpetaja palus mind appi väiksemate laste hoidmisel selle ürituse ajal, kui nad matkamas käivad, olin muidugi kohe nõus.
Kuidas ma aga sinna üritusele piibliteksti jutustama kukkusin, ei saanud isegi aru
Pühapäeva kooli õpetaja käis eile mu juures teed joomas ja andis ülesande kätte, kuna keegi keda ta planeerinud tegevusse oli, jättis millegipärast tulemata
Kukkusin hädaldama. et ma ei oska, pole teinud sellist asja 16 aastat ja üldse olen lastega tööst kaugele jäänud..
Ütles, et küll ma saan hakkama ja pole midagi, et kõigil meil on algus raske olnud
Käisin ära, tegin ära ja polnud nagu vigagi
Muud ülesannet mul polnud kui seletada ühte piibli teksti, käsitlesin seda kui muinasjuttu ja muidu sain vaadata kõrvalt. mis elu seal käis
Lapsed ronisid teenistuse ajal pinkide all, matka ajal seina peale ja tegid muid ägedaid tempe
Mina kellegi eest vastutama ei pidanud ja vaatasin kui teatrit, mis pühapäevakooli õpetajate valvsa pilgu all toimus
Lõuna söömise ajal oli nii mõnus jälgida, kuidas laud ise ennast kattis ja siis ka puhtaks sai;)
Kuna rahvast oli vähem planeeritust, sai mu Mukigi sest laste päevast osa ja mu koduste laste kõhud
Ma olin endalegi märkamatult marssinud jupi kaupa teise linna otsa ja tagasi minekuks tellisin kallima endale autoga järele, päeva köögitoimkond kasutas võimalust sokutada mulle ülejäänud toitu ja toidujäätmeid kaasa ja mina olin sellega väega päri
Püüdsin ka neid kuidagi omalt poolt koristamisel aidata oma transporti oodates, aga lonkasin koguaeg neile jala alla ning ette ja siis lõpuks loobusin
Andsin ise nii vähe ja vastu sain palju, sain kingiks põneva päeva ja kõhutäie kõigile mu kallitele
Kodus panin supile juurde veidi rohelist ja vürtsi ning pada söödi tilgatumaks
Eile oli mu tütrekesel sünnipäev ja sellest oli jäänud veidi magusat õhtusöögi lõpetuseks
Õues kõik veel õitseb, sest seal on nii külm..
Aga saun köeb ja kallim on kütnud toa soojaks, alumisel korrusel heliseb klaver ja keegi lõhub hoovil puid, mudilased kilkavad hoovil….
Üks päev jälle õhtus;)
Minul on hing sees nagu aru olete saanud, lapsed on terved ja mees alles;)P
Ilusat kevadet kõigile!!!

4 comments:

kukupai said...

Siis Sul oli küll väga tore päev :)

Emmeliina said...

see oli ilus kirjeldus. Vaatan, kas see kommentaar tuleb läbi või kustutab kellegi karvane käsi selle, nagu paljud eelmised.

joanamari said...

ma ei tea mis karvasest käest sa räägid;)
aga kõik see jama tuleb professionaalsest kretinismist ma arvan;) ;(

joanamari said...

eesti kirik tegi mind nähtamatuks
kõik olid kirjas, kes osalesid sellel päeval, aga mind ei olnud
ega ma nüüd nii väga tahagi et mnd nii tohutult rekalaamitakse aga ikka ja jälle avastan et ajakirjanikel on peas lugu ammu valmis ja kohal käimine on vaid moe pärast
nad võiksid oma lood kodus valmis kirjutada, milleks ennast üldse kohale vedada kui nagunii adekvaatset pilti ei kirjeldata