Monday, May 11, 2009

Ma hakkasin "telestaariks";)

Peale selle, et tükin kirjutama ja seda vahel ka päris avalikult ilmutama, olen veel nii edev, et topin ennast telesse ka ;) P
Riideid ma seljast ei kisu, sest pole enam selles eas ja viguris, aga muidu tahaks ennast ikka enne surma kõigile väga näidata;)
Põdesin väga, et kuidas see uudise nupp välja tuli ja miks ma sinna üldse olin nõus minema intervjuud andma jne
Olin veidi ka kohkunud olekuga ja nagu oleks kogelenud, sest enne ju ei öeldud, mida küsitakse, sõideti mind tooliga kaamera ette ja mikker nina alla ning küsitlus hakkas pihta
See, kes neid asju uudistesse paneb ja lõigub ja kokku klopsib, oli inimlik ja delikaatne, kokku tuli päris kena uudis, lisaks kõigele ühe kena provintsi naise intervjuu sutsuga;)
Tavaliselt ma ennast telest või pildist vaadata ei armasta, peeglist rääkimata, aga seda uudise lõiku ma vaadates eriti häbenema ei pea
Kes huvi tunneb, võib seda ka ise vaadata

http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=93453

1 comment:

helle said...

Nägin Sind seal telekas küll. Kirjutasin kommentaari ka, aga nüüd seda siin pole.
Ole tubli!