Sunday, September 5, 2010

kõrvitsad , kõrvitsad ja kõrvitsad


Eelmise aasta jõulud päästis mu sõbra suur kõrvits
Tegin praadi, tegin salatit, putru jne
Tänavaasta on aga mul endal nii palju kõrvitsaid ja suvikõrvitsaid, et ei tea kuidas jaksab ära süüa
Tütreke suvi otsa poputas neid: marssis igal hommikul aeda kastekannudega, kastis ja sättis neid
Kamandasin meespere täna viljalõikusele
Terve kuhjaga käru täis kõrvitsaid veeres mu trepi ette
Riivime siis kõrvitsat supi sisse, prae sisse, pannkoogi sisse jne
Kõik tänu prügimäe väele, kuhu kevadel mu tütreke taimed kasvama sättis
Soe suvi küpsetas tohutud viljad
Sättisin nad tuppa ritta ja paitasin neid pilgu ja tänuliku meelega

3 comments:

neiud ärevil said...

On jah kõrvitsate ja suvikõrvitsate aasta.Tomateid on ka meeletult.Mul on sellel aastal poole lühem kasvuhoone ja ei jaksa kuidagi tomateid ära süüa.Kõik sõbrad ja sugulased saavad alati ämbriga kaasa.Suvikõrvitsad olid ka vähemalt meetri pikkused.Õnneks armastab mu noorem tütar neid riivsaia ja munaga praetult.Olen mitmed tuttavad ka teinud nendest sõltuvateks.Ebaküdooniaid ja arooniaid on ju ka ikka keskmiselt rohkem.Ei saa millegi üle nuriseda.

joanamari said...

tänud kommenteerimast
siis on tore kui sul hea viljasaak

kukupai said...

Aga minul on kõrvitsad väikesed veel...
Algul ei tahtnud kasvada ja kui siis hakkas viskama üle poole hoovi, aga päikest on neil vist vähe...