Sunday, February 19, 2012

lugu

Ühel õhtul helises mu abikaasa telefon ja me tütar kurtis oma kurba saatust.
Ta oli kaotanud oma telefoni ja leidja osutus halastamatuks väljapressijaks.
Minus ärkas emalõvi. Helistasin väljapressijale ja see polnud üldse kompromissialdis.
Järgmine kõne läks politseile, mind ühendati Viljandi konstaablitega, kes lubasid lahkelt asjaga tegeleda. Ma ei tea, mis nad väljapressijale ütlesid, aga öösel ta helistas mulle ja kurjustas veel, et ma venekeelt nii hästi ei oska keset ööd. Leppisime kokku, et annab mulle telefoni ära. Kokkusaamisele ei saanud ma ju oma kena noort tütart saata. Võtsin ühendust järgmisel päeval Viljandi konstaabliga, kes varmalt oli nõus mind aitama. Nii oligi, läksid erariietes kohale ja võtsid telefon enda kätte.
Nagu tõeline kriminaalromaan: topelt kokkulepped, salaplaan;)
Kuna see operatsioon oli hilisõhtul, siis järgmisel hommikul sai tütar oma telefoni kätte. Tal muidugi oli jälle piinlik, et tema lohakuse tõttu kõik rabelema pidid. Kui ema ja politsei teda ei kaitse, kes siis veel?!;)
Kui ma enne suur politsei fänn pole olnud, siis nüüd küll on mu arvamus muutunud. Suured tänud Viljandi politseile!!!

5 comments:

Kaupo said...

Lõpp hea, kõik hea ;)

Rox said...

Saab häbist üle ja on õnnelik, et telefoni ikkagi tagasi sai :).

Riina said...

Politsei väitis, et mingit rahanõuet ei olevat olnud ja inimene oli tore ja viisakas ning tõi kuskilt teisest maakonna otsast spetsiaalselt telefoni ära ning see mis mina ütlesin oli välja mõeldud või mingi nali. kusjuures hilja õhtul näitas positsioneering, et telefon asub umbes kilomeeter Viljandist väljas. võibolla positsioneering valetas...

joanamari said...

igaüks on viisakas kui kardab, et teda karistama hakatakse
muidugi ta nõuet enam esitanud kui ta ära oli hirmutatud
teine kontstaabel ei teadnud, mis esimene tegi;)
lõpp hea kõik hea

mustkaaren said...

Ka need inimesed, kes mind ja abikaasat meie oma kodus koomasse peksid, v2itsid, et lihtsalt jalutasid veidi ja vestlesid kenasti. Kahjuks j2id p2tid korruptiivsetel p6hjustel vabadusse. Sama lugu- naisterahva kallal ylbitseja t6mbub kohe tagasi, kui endast tugevamat vastast n2eb, ja v2idab,et tegi ainult nalja. Sellised asjad ei v6i karistamata j22da.