Monday, October 1, 2007

kui mure on pool anna ära

kes siis teise muret tahab
veeretan seda mure palli
ühest väravast teise

tõukan ära värava
taha
plaksutan käsi

sain nüüd lahti

mõtlesin kes mu muret tahtis
läks vist ära teisele poole lahte
istun maha

vaatan selja taha
jälle istub ta mu kukil

kui on mure

pool anna ära

kellele annan

kallile ei saa

kukub ta kaelast siis alla taas

veel suurema ja raskemana

kui enne oli

lähen välja

endast välja

toast välja

mure eest ära

välja

jooksuga üle välja

poen hulka

inimeste hulka

puude hulka

põõsaste hulka

siis ehk ei leia mure mind üles

kui hoian midagi süles

näputööd naistetööd meestetööd

mingit ööd

otsin ükskõik mis tööd

et mure ei leiaks mind üles

kui on mure

pool anna ära

kellele anda ja kuhu

vana varese suhu?

las ta siis viib mu mure ära

lukku murest eest panna värav

on vaja ruttu jõuda

et ta ei jõuaks sõuda

minu õue

mu kallite põue

kui mure on
pool anna ära
kellele?

2 comments:

Renna-Maria said...

Miks sa kyll oma luulekogu kokku ei pane? Sul on nii häid luuletusi. Terviku seisukohalt peaks ehk yhtteist kohendama, aga ytelda teistele sul on.

joanamari said...

kallis renna
ma ei taha, et mu hingevalu või hõiskeid hakataks kuskil mõnitama või halvustama
ma ei taha,et keegi teeks maha
mu ehtsad tunded, mis olen pannud kirja
ma ei taha, et et keegi paha
võiks kallata solgiga üle mu südame valu või sügavad hingevärinad
ja seepärast ei taha
ma anda välja luulekogu
mul on oma luulekogu
mis käib käest kätte
koos mu maalide ja ja joonistustega
mul on oma luule kogu
mis käib sõbra käest sõbra kätte
tuled Eestisse
saaad Sinagi teda katsuda