Thursday, August 7, 2008

teateid"segasumma suvilast"

Mingi 4 korda öö jooksul ärkan ma titekisa peale üles
Ma üldse ei saa aru, miks peab üks laps pissima suure kisaga ja veel keset ööd
Mind on vaevanud üks paarinädala jagu üks vastik silma haigus, mis äratab mind iga paari tunni tagant terava valuga üles. Siis tilgutan tilku, pööritan silmi, plaksutan oma olematuid ripsmeid elu eest, et sellest valust pääseda ja kui olen umbes poole tunni jagu seda silma tsirkust teinud, annab valu järele ja saan ennast magama uuesti sättida. Ega ma siis kohe magama ei jää peale sellist hirmsat võimlemist, vererõhk on tõusnud, mida mul tavaliselt üldse ei ole ja süda klopib pool tundi enne kui maha rahunen ja uuesti uinun. Eile oli esimest korda üle hulga aja see õnnis asi, et mu silmad oleksid lasknud mul magada ja olingi jube väsind, sest olin kannatanud meeletut valu oma ärapõletatud käe pärast, sest kui üks lombakas ja poolpime vanamoor hakkab imepisikeses poolpimedas köögis üksi mahla pudelisse uhiuuest sissetöötamata aurutajast laskma , siis polegi see ime, et pool tulisest mahlajoast ta ihuliikmetele kogemata satub
Vetsu ka ei saanud kraani alla tormata, sest seal istus keegi ees ja nii ma siis istusin poole ööni kättpidi külma veekausis, leevendust tõi see, et Riina tõi mulle kilekotiga jääd käe peale ja nii ma siis mõnusalt lõpuks uinusin kuni sireenid pissipoti peal „huilgama“ hakkasid. Kõigist vinsutusist hoolimata ,ennäe imet, hommikuks oli käsi terve!!!
Hakkasin siis jälle nagu alati hommikuti postimeest toimetama ja tegin töö kõrvalt oma päeva rõõmsaks oma tütreraasu blogisse kiigates . Ta ikka oskab kirjutada, nii vahvasti , et mu kallis kaasagi eile õhtul itsitas tükk aega nagu väike poiss arvuti taga ta kirjutisi lugedes.
http://mmurca.blogspot.com/
Riina läks vabatahtlikult õue marju korjama, loodan et see aasta ei jää enamus marju lindudele nagu tavaliselt juhtub, sest mul pole kas jaksu neid korjata või raha suhkru ostmiseks, et neid sisse teha.
Mul käis eile Tallinnast külaline, tuli mootorrattaga
Jõi tassi kohvi, vaatas toad ja lapsed üle ja tormas jälle minema
Naljakas! Nagu inspektor oleks käinud üle vaatamas , kui ikka külla minnakse siis istutakse üsna pikalt koos maha ja puhutakse juttu ja võetakse pereelust osa jne
Iseäranis siis kui kord 50 aasta jooksul tullakse
Aga lapsed tegid külalise hirmus elamise päris korda ja nüüd on ikka mõnus liikuda , ei ole karta, et mõne mänguasja või rämpsu peale komistades lapiti kukud , jala väänad või ennast kuidagi muidu õnnetul ära lööd või midagi endale selga tõmbad.
Ja külalisele jäi ka mulje, et mul ikka tublid ja korralikud inimesed siin majas elavad
Ihihihihiiii
Seda mõnu on vaid üheks õhtupoolikuks, peaks iga päev luuletama, et keegi tuleb külla;)
Muidu on siuke jutt , et ära neid ei sega ja ära tüüta oma jutuga.
Kui ei taha sodises toas ja laua taga süüa, siis pead ise jalad kõhu alt välja korjama ja käed selja tagant sõlmest lahti köitma
Ei saa rohkem lobiseda: iti-mehed juba pommitavad, vaja tööd ka teha
Muidu on siis kõik hästi; lapsed terved, mees ka oli hommikul alles ja endal ka käed jalad küljes, no mis olukorras nad on, on muidugi iseasi ;)

No comments: