Tuesday, June 23, 2009

jaaniöised mõtted

Ma olen tõeline kanaema
Mul on 4 last ja 2 lapselast üks kasulaps ja ma muudkui muretsen nende käekäigu koolid ja kõige muu päras ja kui mu lastele tulevad sõbrad külla, siis ma muretsen nende pärast kah
Mul lõppes tööpäev ära tund aega tagasi ja ma võiksin kenasti magama keerata
Aga ma ei saa und, sest posid ja nende sõbrad on tänaval ja nad on kõik joogised ja ma ei tea mis nad seal peale hakkavad oma nooruses ja alkoholi uljuses
Pesamuna kamandasime koju tagasi ja see mängib vihaselt kodus arvuti taga ja pisilapsuke on unehõlmas
Ta istus ka õues ja oli seltskondlik oma piimakruusiga suurte poiste õllekruuside kõrval
Ma ei saanud ju õlle pudeleid ära korjata ja keelata neil juua, kui enamus seltskonda ka täisealised on, ainult oma pesamuna sain ohjeldada ja ta tubli inimene ka kuulas kenasti sõna
Ma ei saa üldse aru miks peaks jooma!!!!!
Kui sellest rääkisin, et mina oma nooruses üldse ei joonud, siis mulle öeldi et ma olen mingi imelik
Kas ikka olen?!

No comments: