Monday, March 14, 2011

14.04.2011


eile hommikul sai heisatud mu majale lipp,
käisin ikka meesperele pinda väga selle lipu pärast
sest ma väga tahtsin, et see lipp saaks heisatud, mitte ainult emakeelepäeva pärast vaid millegi erilise pärast mu elus
eilne päev oli mulle väga erilise tähendusega
olin aastaid sel päeval haarand hommikul telefoni, et siis sinna laulda, et kuulda vastu tänulikku rõõmsat mõminat
eile panin meelespea kurvalt kinni ja ei laulnud midagi

kunagi oli mul üks pelgupaik, kui helesine unistus
kui sealt lahkuma pidin,
sain sealt kaasa ühe helesinise tassi ja helesinise küünla
tass läks juba ammu kildude maale, aga küünal on alles
vahel süütan ta, kui vajadus tuleb
viimasel ajal on ikka liiga tihti temas tuli
eile lasin end viia ühte minu jaoks erilisse kohta sööma,
kuhu võtsin kaasa lauale põlema ka selle küünla
toit valmis nii tükk aega, et oli aega mõelda pikalt, miks ma seal olen.....
asusin koduteele enda sisemuses tuline supp südant soojendamas ja mu mälestustes üks kauge helesinine unistus.....

No comments: