Sunday, March 27, 2011

ööööööööööööö?!


Mudilased , kes mu maja väisasid koolivaheajal, on lahkunud oma kodudesse ja mu kodu peaks olema nüüd tavarežiimis
Aga ei ole
Kell keerati ette ning see häirib väga mu elu
Kui enne tõusin tööpäeva hommikul 4.45, siis nüüd peaksin vana kella järgi tõusma 3.45
Keset ööd üles karata ja adekvaatne kohe olla, pole kuigi kerge
kusjuures meie maja alaline mudilane on palaviku küüsis
Hommikul hakkan perearsti tülitama, sest parem on karta, kui hiljem kahetseda
Olen siis öövalvaja, sest magada on võimatu, kui iga natu aja pärast on tarvis tormata last lohutama, jootma, pissitama jne
Väikese lapse vanaema rõõmud;)
Õhtul sai põnnile sisse meelitatud natuke ikka vedelikku ja nüüd tahab see kõik tast kisa saatel välja tulla, sest niigi on paha olla ja siis mingi pissihäda ka veel und ja olemist segab;
Oma isiklkud kurjad mõtted ka on need segajad, mis häirivad mu magamist

Nii ma siis kükitan üleval ja teen öist tööd ära, kes teab millal see "unemati" mu keha külastama kavatseb tulla ja siis on hiljem kergem, kui osa tööd tehtud
Kadunud ratturitest pole kuulda ikka midagi ning neti kommentaaatorid spekuleerivad ja loobivad virtuaalset sõnnikut
Õhtul vaatasin näitlejate ja teatritegelaste autasustamist
Etendus oli vahvasti lavastatud
Ainult ajuti oli saali vaadates tunne, et saali välisukse ees olesks nagu jagatud tasuta nätsu, mida paljud siis rõõmsalt olid oma lõugade vahele toppinud ning siis oma hammaste liigutamise oskust kaamerale hoolega demostreerisid;)
Ilusad ja muidu targa näoga inimesed ikka ei mäletse ometi avalikus kohas nii, et suu vahutab?!;))
See aeg, kus meil midagi ei olnud ja siis äkki tuli kõike ja oleks kõike, kõike kohe ja igal pool proovida tahtnud, peaks juba möödas olema?!
Üks arukas inimene ei söö üldse nätsu ja kui ta ilma sellet kuidagi ei saa, siis ei tee ta seda ometi kaamera ees ega üldse avalikult?!
Või olen mina arutu lubjakas ja konservatiivne kuivik?!;)
Veel häiris mind see, et enamus naisi olid mustas, ka need kelle figur oleks lubanud ükskõik mida selga panna ning enamus mehi, kes oma auhinnale järgi läksid, ei taibanud kinni panna kuue nööpe
Nii nad siis lendasid lavale ja sellelt alla, tiivad laiali;)
Ei tea, kas see on siis nüüd uus mood?!
Muidu oli auhindade jagamine lavastaud rõõmsaks ning vaimukaks etenduseks, mis tõi narupahvakaid esile nii ekraanil saalist, kui ka minu koju
Helistasin õhtul veel enne uinumist sõbrale, kellega arutasima ilma ja inimesi
Ja siis hakkas pihta: keegi kolistas, keegi virises, keegi tormas ringi suure kisaga ja nii see "unemati " mu juurest jalga lasi;)
Nädal tagasi oli mu elus üks kummaline sündmus, mida oli isegi oodata, aga ma enam ei lootnud, et asjad minu ja mu ümbrusega ikka nii halvad on
Kui noor ja ilus olin, oli mu ümber ka palju kadedust ja intriige

Arvasin, et olen juba nii vana mutt, et kõik see on jäänud mu laia paksu selja taha
Tundub, et niikaua, kui elan, kargavad intriigikollid minuga ikka ja jälle ja igale poole kaasa
Peaksin selle poolesaja aastaga juba seitsme elevandi nahaga olema, aga tundub et mida vanemas saan, seda õhukesemaks mu nahakene kulub;)))
Nii ma siis kükitan siin öös ja tõukan kurvastuse kolli akna poole;)
Ta sunnik ei taha mitte ära minna ja mu rõõõmu rullikesele ruumi teha
Ilusat uut nädalat ja olge terved!!!

2 comments:

Nataly said...

jaa sama siin.Ma vaatasin ka teatriauhindade üleandmist ja nautisin, kui tundsin veel osa inimesi ära ,olen ju üle kümne aasta Eestist eemal olnud ...
Jah, ka mind üllatas, kui nägin kuidas nätsutati. Ma arvasin, et kas on inime nii ärritunud, et tahtis ennast rahustada ,sest räägakse, et nätsu närimine rahustab närvi... ei tea , ebaviisakas jah kaamera ees... ,
Kurb ,kui lapselaps on haige , varesele valu , harakale haigus , Teie lapsed saagu terveks....
Kuidas sul endal tervis? Magamajäämisega on ka mul raskusi
Mina hakkan järgmine näda aga käima rehibilitatsiooni kursustel.

kaaren said...

põlgan ka nätsutamist avalikus kohas. ma ei saa isegi inimeste ees syya:)
vaata, kui ilusad ilmad on. päike tapab viirused & toob tervist.