Saturday, March 19, 2011

jälle taas vahva aeg mu majas


maja on täis nuttu, naeru, kilkeid ja ruttu
maja väriseb, kõriseb naerust, koliseb paljude jalgade ja käte rutakast askeldustest
öö paiku kõik äkki vaibub ja hommmiku hakul algab kõik uuesti peale
asun söögitoa poole kooogiküpsetamise, lauakatmise ja kohvi-kakao keetmise teole
sest palju pole enam selle hetkeni aega, kui kamp näljaseid suid ja rõõmsaid nägusid maja uuesti vallutavad
õues sajab laia mõnusat lund
tuleb meeleolukas päev ja nädal
sest koolides on vaheag ja kõik mu lapselapsed ja nende hõimlased on asustanud minu pisikese maja
põrandad on täis asemeid ja nendel tossavaid lapsi,ülemise korruse välisukse ees peab olema hästi hästi ettevaatlik, et kellegi varbakeste peale kogemata ei sõku
kuna suid on palju, pean minema pannuka tainast keerama ikka suure kausiga ja kakaod suure kannuga
olge kõik terved ja ilusat pühapäeva kõigile!!!

7 comments:

neiud ärevil said...

Tean täpselt, mis tunne see on.See on mõnus, hea, helde ja kõike oskav ja igale poole jõudev tunne. Mina olin ka eile vanaema. Pole tükk aega nii paljudele küsimustele vastanud. Täna suu puhkab, kuigi käed ja jalad tegutsevad sest õues on nii fantastiline ilm.
Jõudu jaksu ja palju armastust.

kaaren said...

ooo, vägev!
olge tublid ja toredat vaheaega!

joanamari said...

see blogi kell on puhta paigast ära maitea mis kella ta näitab
igatahes kui ma kirjutan kella 7 ajal hommikul siis ta kirjutab et teen seda 10 paiku PM;)
lapsed kustuvad südaöö paiku ja ärkavad jälle enne seitset, ma ei tea kust see energia tuleb
saaks sest energiapommist endale kasvõi raasukese;)juba nad kolistavad ringi ja memme ei saa muud kui peab ka söögiasjadega kollama hakkama;)

sille said...

Ilsat vaheaega koos lapselastega Sulle! :)

kukupai said...

Nii vahva kui Sa ise naudid seda siginat-saginat!
Mina olen vanaema igapäevaselt ja vahel jälle tahaksin rahu ja vaikust...

Nataly said...

oled õnnelik vanaema, minu lapsed on sellest ilma jäänud, sest pole kordagi isegi mitte koolivaheaegadelgi, ega muidu, neid jätnud vanaemadele, sest ei saanud usaldada oma lapsi vanaemade juurde , oma ema juurde sellepärast, et seal oli joodikust isa ja mehe vanemate poole sellepärast, et seal oli lihtsalt väga must ja räpane elamine ...nii et turvalisem oli oma lapsi enda juures hoida. Parem karta kui kahetseda .... Nii, et oled õnnelikumas olukorras sinu juurde usaldatakse lapselpsed.Olge terved!!!Kallista neid!

joanamari said...

olen ju endine lasteaednik
paadunud lasteaednik;)))
pean kinni päeva režiimist
juba oma toitumishäire pärast
ja lapsed leiavad, et on vahel hea viia lapsi sinna, kus on mingigi kord majas
kasvõi söögikordade kord
eelmisel vaheajal kudusin valmis 3 meetrise salli lastele jutte jutustades
seekord oli külas kasutütar suur tüdruk, kes jutte ette luges väiksematele
aga talle endalegi meeldis kuulata jutte mu emast vanaemast, tädidest....
söögitoas ikka küsis, et kas selle pildi peal on see tädi Tilde
ja , et kas selle pildi peal on mu vanaema ja vanaisa;))
eksa msii neid kallistasin ja söötsin hea ja paremaga
keetsin kisselli ja suppi ja jandasn praadidega
moosipurgid tühjenesid hommikupudrusse imeväel
nüüd saan lahedamalt olla ei pea enam nii palju vaaritama