Thursday, December 29, 2011

Aasta lõpp läheneb tohutu kiirusega.

Palju tahaks veel teha ja midagi on ka tehtud.
Jõulukuusk on kassi poolt peaaegu, et ära nülitud, ise on selline nupsik, et kuda sa temaga pahandad ;)
Kõik pühad olen tööl, jõulud möödusid lastega vesteldes ja einetades, ise üle ja lapaka sisse vahtides.
Aasta viimasel õhtul õnneks nii ei lähe, saan oma vahetuse hommikul ära teha.
Lapsed aga peavad söögid ise tegema, sest mina olen tööl;)
Nii hea on, et mul on 4 täiskasvanud last.
Võin köögi rahuliku meelega nende kätte anda;)
Loodan väga, et ma ka sinna pärast sisse mahun ja midagi ka üles leian.
Ootan väga oma selle aasta viimast palgapäeva (õhtut) ;), et klaariks teha võlad ja lastele midagi head lauale osta.
Peaks varakult ostunimekirja valmis tegema, et pärast üllatusi ei oleks.
Maja on aastalõpu ootuses vaikne: kes on peadpidi arvutis, kes unemaal , kes mängib kodust eemal seltsidaami;)
Ma saan oma voodis laiutada, volilt arvutis vahtida, telekast vaadata, mida süda ihaldab ja voodis rahulikult lugeda kuni uni tuleb…
Olge terved ja ilusat vanaaasta lõppu



pildid pärit siit:
http://mmurca.blogspot.com/
http://www.thepepperkids.com/Products/furniture/mosaic/bohemian_bed.jpg

No comments: