Thursday, December 8, 2011

oeh


Jumal, anna mulle meelekindlust
leppida asjadega, mida ma ei saa muuta,
julgust muuta asju, mida ma saan muuta
ja tarkust nende vahel vahet teha.
Mõtlen alati kui mõne takistuse vastu põrkun
See, et pealinnas parkimiskaartidega äritseti, on nüüd puudega inimeste elu raskemaks teinud.
Muidu ei ole midagi , kui saad õnnelikult oma puudepaberid kätte pead ju nendega asjatama niikuinii, et rahad tulema hakkaksid
Aga kui tekib mingi viivitus on jama
Kui vana puue on lõppenud ja uut lähed vormistama, on ju samal ajal parkimiskaart ka aegunud
See ei kõlba kuhugi
Vanasti anti viieks aastaks, aga nüüd pead seda uuendama iga paari aasta tagant nagu puuetki
Ja üldse ma ei tea miks ometi raisatakse raha ja tehakse uusi paberid iga aasta ja üle aasta
On ju selge , et jalad uued otsa ei kasva ja kroonilised haigused ju lähevad aastatega hullemaks
Et iga aasta jälle uuesti testima ja kontrollima peab.
No täielik jama
Loodan ikka, et näen oma uue aasta sünnipäeva ja uut pensioni t ning seda kuidas lapselaps kooli läheb jne
Praegu on ikka nii , et must midagi asjalikku pole. Tuterdan ringi kui elav laip
Olen voodi juba auku lamanud;)
Lapsepabul ka otsustas haigeks jääda ja vaevab memme päris ära
Nagu tal tervis parem on tuleb talle tulesäde sisse , mis paneb ta ronima ,hüppama, roomama kolistama, kisama;)
Mul on mitu päeva üks sõbrake abis olnud, tassib puud, kütab ahjud, kantseldab poissi…
Andku Jumal talle tervist.
Aga me elame veel!!!
Olge terved!!

1 comment:

EnnQ said...

Nagu juba soovitasin, jäta jumal rahule. Tal äkki muudgi teha :) . Aga voodi auguga on lihtne - võtke toa uks hingedelt maha ja pange voodi raamile, peale madrats. Tunned mõnu, kui kondid jaotuvad mõnusalt sirgelt. Ja õpi (või kirjuta) jõululuuletus ning ära ehmata pikapäkke :D . Pealegi - suvi juba lähedal !