Tuesday, December 20, 2011

vahva õhtu


Kaks tundi möllasin väljas, Räpina meeletult konarlikel ja sopastel tänavatel.
Põsed õhetavad ja ihu rammestunult väsinud.
Ei tea kuidas südaööni tööl vastu pean, ihu turgutatud, ehk vaim ka kangem;)
Arstid ikka kiusavad, et kui liigutama ei hakka siis…
Öeldakse et surmahirmus tehakse nii mõndagi tükka.
Nii minagi siis otsisin välja ratastooli kindad, jope ja pikad püksid, mida ma kunagi muidu ei kanna, riputasin end helkureid ja lampe täis ja asusin teele.
Esimese tänavanurgani polnud viga.
Teine oli juba hirmu ja õuduse seguga rüütatud, autod kahel pool ja mina ukerdan seal jalus.
Ei saa tänavanukast üles ega taha alla minna, veereda tagant tuleva auto alla.
Hambad ristid punnisin end jalust ära ja jätkasin vapralt oma retke.
Kolmanda tänavanurga eel viskus mu telefon keset teed maha ja osadeks laiali.
Sõitsin lähemale ja urgitsesin siis seda varbaga ligemale, kõhuli porisele teele hästi visata ei tahtnud end;)
Üks vana papi tormas abivalmilt kohale ja aitas mu rääkimise masina mu kätte tagasi.
Kaasa töökojas klapitasime osad kokku tagasi ja siis hakkas telefonist kohe Marju hääl laulma, et ärkame koos päikesega...
Selge, pidin hakkama minema rahvakooli oma valmisküpsetatud keraamika järele minema.
Istusin tooli ja väntasin lossi poole.
Kui suure ukerdamise ja puhkimise peale lossi ette jõudsin, tahtis rahvakooli juhataja must mööda sõites koju minna, nähes mind keeras otsa ümber.
Viiest soolavakast üks oli veidi kannatada saanud, aga muidu olid vahvalt välja tulnud.
Tänavaasta saavad mu kallid siis jõulukingiks keraamilised toosid.
Pakkisin oma kullakesed kotti ja tagasitee oli juba lihtsam, alla mäge.
Kodus seadsin nad klaverile ritta ja vaatasin ning kiitsin end, sest kes see muu ikka kiidab ;)
Poeg oli purgi suppi keetnud ja selle näljasele hundile , kes minu sisse end ära oli peitnud, maitses hästi.
Kodus riided seljast ja tööposti otsa
Südaööni hooletu.
Vanaisa kamandati lapse karja, et see mind ei tüütaks oma miksidega.
Süda rahul, et kingid olemas, ihu täna kenasti ära liigutatud, kõht täis…
Mis sa hing ikka veel tahad;)
Peaks otsima mingi ilusa luuleraamatu voodi kõrvale , et uni peale ränka tööõhtut mõnus ja kaunis tuleks;)
Kõike kaunist ja olge terved!!!

No comments: