Saturday, August 4, 2007

Minu õuel käis ingel

Jumal saatis

Ingel ütles, et ta oli Jumalalt kuulnud, et ma vajan midagi, mingeid asju...

Et mul oleks tarvis pulbrit, millega pesu pesta ja vahendit millega puhtaks saaks nõud

Et mu õuele tuleb hulga rahvast ja neid on vaja millegagi sööta , täitis mu külmkapi hea ja paremaga, piknikukorvi leiva ja saiaga, tõstis põrandale kartulikoti, kurgikoti, kapsapea ja pakikese mõnusate punaste koduste tomatitega, pani lauale kringli ja ütles, et ärgu ma kiitku teda, vaid ainult Jumalat.

Olin üllatusest , tänulikkusest ja ma ei tea millest veel täitsa oimetu..

Täna on tõesti mu õu tulvil rahvast, keda saan kostitada kõikide nende toredate andidega.

keetsin kõigest sellest rooga ja panin mõned asjad lihtsalt niisama lauale

Näen praegugi läbi akna kuis väimees haarab liualt suure mahalase kurgi ja haukab seda isukalt

Tütreraasud on oma pojakestega toimetamas õuel, kes paneb oma väikest magama, kes ulatab laualt päikesest pakatavat tomatit oma võsukesele, et siis ise vennadele kuuri appi lipata.

Väimehed lõhuvad puid ja pojad tassivad neid üksteise võidu kuuri.

Vaevalt kolmene naabriplika on ema juurest minu õuele pakku pannud ja püüab nüüd ise mõnusalt istudes suurel kõrgel toolil, jalad üles tõstetud, hammustada tema jaoks hiigelsuurt õuna , endal kõige selle juures kogu „Eva kostüüm“ kleidi alt vabalt paistmas.

Minu armas abikaasa on talle kõige maitsvamate õuntega puu otsast kõige ilusama õuna otsinud, sest väikest külalist tuleb ju kenasti kostitada.

Nüüd kui puud kuuris, kõhud täis, nõud pestud, lähme käime kõik mõnusas saunas, mis meespere on puude tegemise kõrvalt veega täitnud ja soojaks kütnud ja siis võib puhta ihuga minna vastu hingamispäevale

Kaunis päikseline suvi rühib iga õhtuga andidest rikka ja kuldse sügise poole.

Eha saabub mu õuele juba varem ja öö on kui sügav must samet

Süda on tulvil midagi, mis oleks kui igatsus, kuid see pole valus, mis oleks kui rõõm , aga häälekalt hõisata nagu ei tahaks, oleks kui ootus , aga et teagi ju mida ootan, siis lähen õue, istun magusaid vilju täis uibu alla ja olen tänulik, laste eest, lastelaste ees, naabritüdruku eest kodu eest, mehe eest selle eest , et saan minna sinna magusate õuntega uibu alla……..

Aga õues on august, millegi lõpp ja millegi algus…

No comments: