Tuesday, August 14, 2007

tänane tööpäev

jättis suhu sõnniku maitse
Ülekohtu veskid jahvatasid suuri terasid, mis kukkusid kukkusid pots ja pots mulle lagipähe
Lasteaed oli hommikul nii segamini, et ukse avamine juba tekitas ahastust
Vastuvõtu kapid olid lausas liivased ja peenikest paberiprahti täis lõigutud, alused oli mänguasju täis poetatud

Kõik klotsid kõik piiatsid, raamatud, mänguasjad ja nukuriided ja voodid olid seagmini paisatud
lasteaed oli nii segamini nagu üle olke käinud pööristorm
Ilm oli hingematvalt palav lihtsalt niisamagi olla ei saanud ei toas ega õues , aga mina roomasin oma lombaka jalaga ja ripakil soolikatega voodialuseid, kapialuseid, kapipealseid ja riiulipealseid pidi
Koristasin, koristasin, koristasin ja kui lapsed said 3x söödetud, magamna pandud ja ülesvõetud, sööma lauldud ja magama lauldud, üles lauldud ja puhtaks pestud niga toad said lõpuks ka puhtaks ja korda, tuli uksest sisse kummaline paar üks punapäine karvane ja alkoholi lehane, teine suur ja laialivalgunud, räpane ja ehmunud olekuga
Süüdistasid mind ja nimetasid krokodilliks
juhataja ei kaitsnud mind, vaid kukkus süüdistama
Tulin koju, kus tervitasid mind äädika kärbsed ja segamini elamine
kui porisema hakkasin, sain sõimata, et kui sul töö juures asjad halvasti on siis mida sa koju karjuma tuled
Läksin kasvuhoone taha põõsasse sääski söötma
istusin ja põdesin
Olin seda naist kes mulle pahanduse tekitas kunagi, kui ta laps ja hooletusse ning laokile jäetud oli, söötnud, aidanud, oma ema riideid talle selga andnud, arsti juurde tarinud ja lohutanud ja õpetanud
Nüüd tuli ja sittus mulle hinge
Tean et heateod käivad ringiga- kui mina aitan kedagi siis keegi teine aitab mind jne, ma ei vajagi maani kummardamist ja elulõpunui tänulikkust, aga lihtsalt inimene võiks olla ja mul lihtsalt rahus lasta olla
Eestlase komme pidigi olema hammustada seda kätt, mis teda söödab

No comments: