Monday, September 22, 2008

öine ahastus ja õud

Ma ei saa järjekordselt magada oma vastiku silma valu pärast Rääkisin kõigile, kui tore see on, et mul nüüd töö on ja seda kodus teha saan
Pagana päralt uskuge või ärge uskuge, justkui oleks mind keegi ära kaetanud suurest kadedusest, et mul lõpuks hästi läheb
Silmad on juba mitu kuud nii haiged, et hulluks ajab ja miski ei aita ja töö tegemine lausa põrgu, muust elust rääkimata
Täna tundsin et lapselapse hoidmine käib üle jõu, sest ma ei suuda talle järele vaadata
Silmad valutavad ning kardavad valgust ja ma ei suuda neid lahti hoida, aga last ei saa ju vaadata kinni silmi
Proovisin: siis ta pani arvuti kinni , ronis laua otsa ja rippus seal ja ägises, istus puuvilja kastis ja hädaldas ning kukkus voodi ja seina vahele, ainult ahastavad silmad paistsid
Käisin täna lausa Tartus silma arsti juures aga ei abi mingit, ootasin ilmatuma pika aja ukse taga
Nad naca torkisid mu silmi ja arvasid, et viiruslik põletik ja võtab aega
Issand jumal kaua veel
Mul on tohutu arsenal juba igasugu tilkasid
Aga kasu ei midagi
Juuli kuust saadik on võtnud aega ja muudkui läheb hullemaks
Öösel ei saa jälle magada, sest siis vastupidiselt päevale ei saa silmi kinni hoida ja lahtiste silmadega ma magada ei oska
Nii ma siis vaevlen
Töö tahab tegemist, kui öösel magada ei saa on magus aeg öised asjad rahulikult üle vaadata
Aga keegi tark arvas et ma ei tohiks üldse arvuti poolegi vaadata ,e t sellest ka need vaevused
Lihtsalt ei tea mis peale hakata
Mitu kuud magamata olek teeb ogaraks
Iga asi läheb mööda aga millal?

3 comments:

Anonymous said...

Vaene sina. saialille kompress on esimene mis meelde tuli. Ja juua ka saialilleteed.

joanamari said...

tänan kaasa tundmast anonüümne kommenteerija

otsin kohe õhtuks miskit kompressitamiseks

joanamari said...

ei aidanud mind miski kompress
tegi vaid asja hullemaks
kui lõpuks õige rohu sain hakkas asi edenema
väga palju on vist hüpohondrikuid et mind tõsiselt kohe ei võetud