Monday, September 15, 2008

SABA!!!????

Vahel on mul saba, vahel on neid kaks, üks on pruuni kollase kirju ja teine valge kollase kirju
Oi ärge arvake, et mu vaimse tervisega nüüd äkki midagi lahti on
Ei ole Jumal tänatud veel
Mul on muide kaks emast kollast kassi, üks on pruuni kirju kollane ja teine nagu ära arvasid valge kollase kirju
Nemad nimelt omavad oma toidu kohta mu puuküttega pliidi ees. Kui pliidi all süvendis puid ei ole tagavaraks, söövad nad, nii et ise on otsapidi pliidi all ja välja paistab vaid toimekas kassi nägu peadpidi kausis
Aga kui seal on puud ja ma pliidi ääres seistes midagi toimetan, on mul saba, kas siis pruuni- või valge kirju, vastavalt sellele milline kass just parasjagu end toidab.
Täna kui ma lõunat valmistasin, küsis mu noorem poeg mult, et ema miks sul see saba nii madalal on, peaaegu maas
Ma ei saanud esialgu pihta, mis juttu ta ajab, kas ta on mulle nüüd miskit jälle põlle paela külge sidunud ja arvab et on hästi vaimukas või mul on tõesti taha kasvanuid saba suurest pliidi ääres seismisest.
Ja kui ma selja taha maha vaatasin. oli tõesti mul saba taga, seekord pruun
Ja kui ma ette poole vaatasin , oli muidugi mu jalge ees pruuni kirju kass mõnusalt end sööma seadnud, mu labajalgade ette ja vahele maha
Kuna ma missi võistluste jaoks ei poseeri köögis toimetades, et peaksin kombekalt, kramplikult jalgu koos hoidma, hoian ma tasa kaalu seistes justkui balleti teises positsioonis
Ja seega mahub sinna ka kass oma söögi aega pidama.
Ja nii ma saingi endale saba
Kas Sinul on ka saba ja mis värvi ta on?

2 comments:

kukupai said...

Minul on klassikaline must, mõne valge karvaga.

Segasumma Saara said...

Mul on kaks saba. Üks on süsimust ja teine tume hallitriibuline. Tavaliselt on nad mul kaasas mõlemad korraga. Kui ma lähen kööki, lohiseb saba jönt-jönt sinna järele. Suundun ma elutuppa või ofississe või magamistuppa - saba sammub kannul :).

Tõsi, tegelikult näeb see üldjuhul siiski pigem rongkäigu moodi välja. Vahel aga kolivad sabad aste kõrgemale ning lehvitlevad siis dekoratiivselt üle mu õlgade ja kõrvade ümbruses. Vahel aga tolknevad kaenla alt välja - üks ühelt, teine teiselt poolt :).

Sellised migreeruvad sabad mul siin.