Monday, September 29, 2008

Mõtted MIhklipäevas

Ma ei taha ära kiita, aga ma loodan väga, et olen nüüd leidnud ravimi mis lahendab mu silma häda
Kuigi mingi viirus on mu kurku roninud lisaks muudele hädadele ja need kurrgu khaagid teevad veidi häda
Aga
Ööd on nüüd mõnusalt koos „matiga“ olnud, mitte valu ja piina ja undamise päralt, mis külastas min eelnevatel öödel
Häda hakkas juulist pihta, kui aina hullemaks läks, läksin silmaarstile, ta ütles et tarvitan valesid prille ja silmadel nagu polegi miskit viga
Lõpuks läks asi nii hulluks, et ulgusin ööd läbi meeletu silmavalu käes
Pakkusin end ühele ja teisele tohtrile ja ei mingit abi
Lõpuks läksin uuesti silmakliinikusse , sain uue rohu järjekorras vist seitsmenda mis ma juba ostnud olin.(iga pudelike , tuubike a`la 100 krooni)
Peale selle rohu manustamist järgnev öö oli rahulikum, ärkasin alles pool kuus, hellitasin end salviga ja magasin poole kümneni
Ja täna hommikul magasin mõnuga POOLE KAHEKSANI!!!
Kui kurrhgu khaagid välja arvata võib jälle elada
Muidu oli mul ühel hetkel hirmus kahju, et Räpinas ühtki kõrghoonet pole, kust end alla kukutada ja lõpetada see ilge valu
Aga nüüd võivad need kõrghooned olla või mitte olla
Kiusasin oma tütreraasu eile terve päev, et see koristaks köögi põranda puhtaks
Kuna olin oma soovi nii palju juba korranud, tüütas see mu kallima ära ja ta asus ihu ja hingega töö kallale
Nii nad seal köögis siis asjatasid, sehkendasid, arutasid ja koristasid; mu tütreke ja tema isa.
Tormi püüdis ka kaasa aidata, aga tema oskas vaid jalus tolgendada jalad ära koledasti määrida ja kui see mustus teda väga häirima hakkas, püüdis ta selle puhtaks saada keelega lakkudes ja hammastega tirides
Päästsin teda sellest koleda sodi maitsmisest ja käisime kraani all solistamas
Abikaasa oma tütrekesega aga möllasid edasi

Hommikul oli nii hea tulla alla ja jala alla ei jäänudki enam miskit
Asjad pandud sordi kaupa , vaid välistrepile oli kogunenud igasugu kola mis aita viimist ootavad
Peale tänast AEKO PIKO koosolekut koju tulles leidsin puhta, korras söögitoa laua ning teretava ja tänava lapselapse käsi pikas tere ja küpsist norimas
Jõime kallimaga kohvi, saatsime Riina muusika kooli ja nüüd läheme Tormiga ülemisele korrusele lõunapausi pidama, sest kurrhgu khaagid ja silmahäda teevad mind nõdraks, kuigi see on nüüd täitsa talutav võrreldes läbielatuga ja pojakesel on ka lõunaune aeg
Postkastis oli kaunilt kujundatud kutse peole, kellelgi olin ma meeles, see tegi südame soojaks
Elu on ikkagi ilus ja see on tegelikult nii tore, et Räpinas pole kõrghooneid, oleksin nii paljustki heast ja mõnusast ilma
Ilusat Mihklipäeva kõigile!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kallis Marju.Soovitan sul minna Kuremäele Ida-Virumaal. Nunnakloostri öuel on pyha allikas, mis ymbritsetud puust ehitisega. Seal kymmeldes saavad silmad terveks.
Renna