Thursday, September 11, 2008

Mul oli eile „ töövarju päev“

Kui üks Maarja küla elanik küsis, kes ma olen ja milleks ma seal olen , oli ta üpris imestunud kui vastasin, et olen vari
Kui mõnel tekib küsimus, et mis see „töövari“ on, siis mina oma aruga oskan nii seletada, et kui päike paistab ja inimene liigub, käib temaga kaasa ta vari, nii teeb ka „ töövari“, kelle vari ta on selle tööl ta kaasas jõlgub
Ega ma suurt oma töövarju ametimeest väga varjutama ei kippunud, olin pool päeva Rootsi majas mille peremehe vari pidin olema ja ülejäänud aja kerisin kaltsu ja puhkasin
Mul olevat vedanud, et mu hea sõbra poeg Hannes oli toimkonnas, välgu kiirusel oli laud kaetud ja hiljem koristatud
Pesu oli kui nõiaväel pestud ja kuivama riputatud , kuiv pesu elanike vahel ära jagatud
Vaikselt, asjalikult aga sihikindlalt
Suppi tegime kahkesi üksteist täiendades, aga muidu oli ta pigem minu juhendaja kui mina temale
Tundsin end seal külas hästi , nagu oleksin vana sõber, kes on pikalt reisilt tagasi ja keda kõik rõõmsalt tervitavad.
Tüdrukud hoidsid esialgu ohutusse kaugusse, aga poisid seevastu kukkusid mind kallistama ja küsisid sada korda, millal uuesti tulen
Järgmine kolmapäev pidin olema sõbramajas kellegi „töövari“, ootan juba ärevusega, kuidas mul läheb ja mida põnevat toob see päev.
Elu on täis ootamatusi ja see ütlemine hakkab vist täituma , et kui sulgub üks uks avanevad teised ja veel paremad uksed
Ei taha ära kiita , aga elu on põnev
Iga päev on uus seiklus uus kingitus

No comments: