Thursday, October 29, 2009

Kõik õpetavad oma lapsi,

kui lapsed väikesed on, kuidas süüakse, vetsus käiakse, riidesse pannakse jne, palju sest külge jääb ei tea
Ühel päeval käisin ma lossis, kus tehakse remonti, maja on remondimehi
täis ja wc on kasutada korraga nii meestele kui naistele
Minul oli lossi asja, muuseumi haldjate jutul mul meeldib tihti käia , neile lugusid kirja panna ja muidu uudiseid kuulata ning muuseumis muuseumi haldjate aasta vanust kohvi hävitamas käia, peale tantsutundi
Käisin minagi ennast siis ükspäev kõige tantsimise, jututamise ja kohvijoomise vahepeale Wc-s kergendamas ja olin ühe hetkel täitsa nõutu ja ei teadnud kuidas saada wc-st välja, kas lüüa ukselinki jalaga, avada seda küünarnukiga või ma ei tea kuidas, kui seisin seal ukse ees nõutult mõne hetke, siis arvati, et ma ise ust lahti ei saa, lombakas nagu ma olen ja tuldi mulle appi;)
Aga milles siis põhjus oli, et ma ukse avamisega üksi toime ei tulnud, ma ei tahtnud oma äsjapestud valge käekesega ukslinki
puudutada
Kui ma enne kõike seda ootasin wc eesruumis, et mõni kabiin vabaneb, käis kabiinides tegevus, mis nendele kabiinidele omane on, kes millist toru oma kehas
tühjendas.
Loomulik värk, igaüks meist peab seda ju kunagi ja kusagil tegema
Astus siis ühest kabiinist välja peale oma keha kergendamist pealtnäha kena remondi mees, isegi üldiselt viisakama ja puhtama välimusega ja asus kohe tualettruumi välisukse juurde, kusjuures kabiinis veekraani kätepesuks ei asu, see on seal väljaspool kabiine eesruumis, kus mina oma järjekorda oodates seisin
Minu värvikas fantaasia hakkas kohe tööle, et mida ta seal kabiinis siis
võis oma kätega kõike teha ja mõistus hakkas meenutama, mis haigused meil praegi päevakorral, on mis keha vedelikega edasi antakse…
Sain ma siis seekord ohutult wc-st välja, aga kodus kukkusin kohe ründama oma koduseid meesisikuid: kas te pesete enne wc-st lahkumist oma käsi
Nemad imestasid, et emmekene me ju täiskasvanud inimesed, milleks selliseid küsimusi esitatakse
See mees kes oma kusiste või ma ei tea milliste kätega lossis wc-st välja astus, oli ka päris täiskasvanud välimusega;)
Minukene siis mõtles, et kas ehituskoolis käivadki sellised lapsed, keda suurekskasvamise ajal keegi ei vaata, kuidas ta oma hügieenitoiminguid ajab
Sõbrad muuseumist ütlesid, et ongi nüüd nii, et maja on täis inimesi, kes pole näinudki kuidas normaalselt wc-s käiakse
Minu pojakene käib ka sellises koolis, kus ka muuhulgas ehitajaid koolitatakse
Ja mina seni mitte ei saanud aru, miks ta nimetab oma koolikaaslasi mingi kummalise nimega, see polnud küll halvustava kõlaga, aga veidi naljakas
Ehk ongi põhjus selles, et koolikaaslaste lasteuba lonkav on?!
Kas ehitusmehi kasvatataksegi vaid müüri laduma aga vetsus käimine on neil ära unustatud?
Kui mina 30 aasta eest kondiitri koolis käisin, siis oli meil üks aine eetika, kus räägiti ka muuhulgas hügieenist muide
Kas tänapäeval siis ongi ilm noori täis, kel haritus mööda külgi maha on jooksnud?!

No comments: