Sunday, October 25, 2009

Olen vaimuvaene ja naljasooneta?!

Ma ei oska inimestega suhelda nendega konflikti minemata
Aga üksi kodus kükitada ka ei taha
Ma ei saa naljast aru ega ka vihjetest
Ma ei tea kuidas ma niimoodi kasvand olen et siuke olen?!
Minu armas sõber ja vaimne isa sai eile 75 ja tahtsin talle külla minna ja ma ei saanud kuidagi aru mis mulle telefonis räägiti
Mu teine sõber ütles, et ma pidin sellest välja lugema,. mis mulle telefonis öeldi, et mind ei taheta näha
Mis mul siis viga on, et mind keegi näha ei taha?!
Üks mu hea naaber ütles kunagi kui kuskil trehvasime, et tuleksin talle külla, et ma tean ju kus ta elab ja kui ma külla läksin, siis mind vastu ei võetud
Ja kui järgmine kord ette helistasin, et nüüd helistan ette ja tahan külla tulla mulle tehti vihjamisi selgeks et tegelt ei sobigi mul sinna külla kunagi kippuda
Noh nii suu soojaks kutsuti ja ma naiivne tüdruk ei saanud kohe aru sellest
Üks blogisõber mulle ütles et ei tohi olla pealetükkiv
Mis pagana pealetükkiv ma olen kui 10-20 aasta tagant inimest näha tahan
Lõpuks mõtlesin, et olen vaimupuude ja ebaküpsete sotsiaalsete oskustega?!
Ei tea kohe, kas rõõmustada või kurvastada?!
Kerin oma töörullid üles ja poen põhku, et värskena varahommikul oma tööd rügama hakata
Uus nädal tõotab tulla tegus, põnev ja uute muljete rohke
Loodan, et saan ikka positiivseid laenguid
Jutuvestmiskoolitus oli mõnus, mu maailm jälle avardus suure sammu võrra
Kaasa sain mitu mõnusat lugu ja mõtlemisainet
Tulemas on hingede aeg

Oli kord üks isa ja poeg, kes olid surnud ja taevasse saanud
Igapäev olid neil kaetud lauad
Mingil hetk hakkasid aga need kaetud lauad tühjenema ja ühel päeval olid need hoopis tühjad
Ja isa ütles , et nüüd on meid maa peal unustatud…
Katke ikka oma kadunud lähedaste lauad kaunite mälestuste vestmise roogadega!!

5 comments:

sille said...

Vahest on selle küllaminekugi nii, et hetk lihtsalt ei ole sobiv. Ja kuigi teed teisele inimesele selle ettevaatlikult selgeks, võib juhtuda, et teine solvub.

kaaren said...

Olen sellises elustaadiumis ning seisundis, et ei käi reaalselt kylas rohkem kui paar korda aastas, seega oskan öelda ainult seda, et inimestel on hämmastav võime neile helistamise hetkel kuskil imekohas olla imetoimetusi tegemas, mis nende pead pulki täis ajab ja paneb unustama senise elu teised inimesed.
Aga jutt isast ja pojast taevas oli nii meeldivalt uus jututyyp. Aitäh!

ants said...

Miks Sa endast nii vähe lugu pead? Võibolla on kogu lugu just selles. Ära taha teha end haledaks, see ei aita. Oled tegelikult hoopis tugevam, et otsida abi (kaastunnet) teistelt kui lubad mul nii öelda. Las teised otsivad abi Sinult. Küll nad küsima tulevad kui Sa end ise kogu aeg välja ei paku. Ja kindlasti peab Sul kodus olema oma tuba/koht, mida keegi ei kasuta oma suva järgi – vt. sissekannet 6.okt. Loodan, et mõistad, mida ma öelda tahan.

joanamari said...

ma ei lubagi ants endale nii öelda kust sa selle õiguse võtad!!!;)
ma ei pakugi ennast kogu aeg välja elan siin pisikeses ühiskonnas ja olen janus
janus intellligentse seltskonna järele
mul on lihtsaid kenasid sõpru küll ja kes isegi vahel oma toimetuste vahel minu maja külastavad aga kui nad mul külas käivad siis vaatab mind ja mu sõpru kõrvalt mu tütar pika pilguga ja küsib pärast, et kas emmeke pole selle peale tulnud ,et oleks vaja suhelda intelligentsemate sõpradega
kui sellist asja näeb kõrvalt teine inimene siis on ju miskit lahti?!
vastasin siis tütrekesele kelle hüüdnimi murca on, et mul on sõpru seinast seina , aga neist inelligentsemad tükivad olema, kas välismaale kolinud või jumala juurde läinud
kui mahti saan siis kirjutan ka loo oma enesekehtestamisest ja tulemustest
need on päris vahvad;)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.