Monday, March 15, 2010

perevaba esmaspäev

Pärast linnaskäiku tagasi Veerikule sõbra koju jõudnud, tegin arvuti lahti ja uurisin oma meile ja „näoraamatut”, et sealt miskit mis mind puudutab leida.
Leidsingi
Toomas Vint ütleb, et kurbus tükib ligi, minu oma tütreke kurdab, et külm teeb liiga ja isegi tunnen, et raskemeelsus hakkab rõhuma, kui päike loojunud on ja pilk õues vaid lõpmatuid hangesid haarab
Uurisin siis Toomas Vindi näoraamatu lehte ja läksin sujuvalt üle ta kodulehele
Ja jäin silmipidi kinni ta maalidesse, nuumasin silma nii et küll sai, vaatasin kas on ka mõni raamat ta teostest mul lugemata ja tunnistasin endale, et on ikka andekaid inimesi, kelle kõrval saan tunda ennast üsna tühisena
Aga samas on hea ka rõõmustada, et selliseid andeid on kellelegi antud
Ja ta neid ka kasutada oskab.
Käisin täna peale nädalast haiglasolekut ja mõnepäevast toas istumist üle hulga aja linna peal ja võttis ikka päris läbi
Teleka ees kiskus silm lausa kinni ja eriti sel hetkel, kui päike mu peale vaatas
Sõber sõitis Tallinnasse kompuuteruuringule ja mind on jäetud koduhoidjaks
Kuna umbes 25 aasta olen elanud elamises, kus on peale minu veel hulga lapsi ja muud loomad, on see omaette olemine mõnikord päris hea
Saab oma peret ja asju vaadata kõrvalvaataja pilguga ja selge silmavaatega ning külma peaga;)
Et siis ikka edasi ja edasi rühkida
Vahel ei tea isegi kuhu
Esialgu on vaja oodata, kunas koju saab
Siis kunas haav paranenud on jne
Elu on üks lõpmatu ootamine
Väike oled, ootad kunas suureks saad, siis ootad veel midagi
Unistuste printsi ja vahel jäädki ootama
Siis ootad, millal mehele saad, vahel ei saagi
Tänapäeval pole see vist kombekski
Siis ootad lapsi, nende suureks saamist
Ootad lapselapsi, nende suureks saamist;)
Muudkui ootad ja siis oled vana ja ootad surma
Mõnikord tuleb ta ruttu, aga mõnikord annab oodata
Praegu ootan Piretit koju ja olen makaronid üle soojendanud
Esimest korda soojendasin neid siis, kui linnast tulin, teist korda siis, millal arvasin Piretit koju tulevat ja nüüd kui ta helistas, et hakkab kohe jõudma
Ma nüüd sahkerdan ootamiste vahe peal;)

1 comment:

sille said...

Üksi olla on vahel päris mõnus. Mina naudin selliseid hetki täiega :)