Thursday, March 4, 2010

mõtted ühe tähtsa sündmuse eel...

Üks kena naine on oma kaaslase vastu tähelepanelik, tantsib temaga, kirjutab talle, kui on kooriproovides muutusi, aitab koorikaaslast lavale ja sealt maha, jagab laulmise ajal noote, lööb kaaslasele küünarnukiga ribidesse, kui see valesti laulab ja ütleb, et ei oska olla sõber, et on halb sõber, et temal ei ole sõpru
See on siis lihtsalt sõbralikult viisakas inimene?!
Muud midagi?
Kinkisin talle omatehtud ilusa keraamilise, värvilise küünlajala, et ta on mulle hea sõber olnud…
Ja tema kohe vastu vaidlema, temal pole sõpru
Aga kingituse toppis ruttu kotti;)
Ma ei saa inimestest aru?!
Olen opi eel kuidagi õrnake selliste asjadega
Tuhkapäev on ammu läbi niiet tuhka ma pähe raputama ei hakka
Aga kui keegi on tänu mulle viga saanud siis andku andeks!!!
Head sõbrad hoidke palun mulle pöialt, et mu op õnnestub ja ma eluga pääsen ka seekord;)
Naistepäeval võib mulle lilli tuua maarjamõisa;)

7 comments:

helle said...

Kas Sul on nimekaim?
Eile Postimehest lugesin.
Mis op Sul on? Ega Sa vist siin taha vastata. Ole tubli!

joanamari said...
This comment has been removed by the author.
joanamari said...

jah mul on tõesti nimekaim
ootan pikisilmi et ta mehele läheks ja nime vahetaks;)

Emmeliina said...

kas op sama mis mul, aasta tagasi? (kui mäletad)

nimekaim on sul jah, ma ükskord guugeldasin

sille said...

Hoian pöialt, et kõik hästi läheks! :)

joanamari said...

ja kuidas sa siis guugeldades vahet teed emmeliina kes on kes;)

Emmeliina said...

luuletades...