Thursday, July 28, 2011

Unebaleriin;)

Südaöösel , kui töövalve lõpetasin, ei jaksanud üles magamistuppa magama minna.
Ronisin alla kabineti diivanile.
Panin veel ukse ka kinni, et kärbsed mind koidikul segama ei tuleks.
Pool kuus olid nad ikka leidnud tee mu keha peale ja tegid mulle kambakat, olin oma kehaga toapugeriku ka nii kuumaks kütnud, et polnud enam õhkugi.
Rõve, kari putukaid, mitte üks või kaks , järsku kõnnivad nahhaalselt su keha osadel ja tükivad ka suhu oma paljude jalgadega.

Fui!!
Paljast mõttest, et kus nad enne mind on jalutanud, hakkas kõhe.
Ronisin üles, käisin vetsus ja õues end jahutama ning sulgesin poja jube häälekalt kohiseva arvuti.
Kuna neli pool tundi on välja puhkamiseks mulle vähe, pugesin magama tagasi.
Enne tegin endale kena printsess aseme heleroosa baldahhiiniga, et putukad jälle mind segama ei saaks.


Ja siis kui lõpuks uinusin, nägin nii ilusat und!!
Olin mingil merekaldal ja kõik mu lapsed olid ka seal kusagil solberdamas.


Tantsisin merekallast pidi, viskasin selliseid piruette!!!
Avastasin, et liiva peal paljaste jalgadega on sammud kuidagi rasked ja ronisin kängitsetult kalju pealsele.
No millised tantsufiguurid siis mind veel haarasid.
Ühel hetkel oli mu jalge alune jääs ja laine lendas üle pea.
Merest vaatasid mulle vastu mingid maalid.
Ootasin kui laine vaibus ja tõusin ja tantsisin edasi.

Siis tulid sinna mu lapsed ja hõikasid, et näe siin sa oledki , tahame sinuga rääkida.
Astusin mereäärest eemale ja olime järsku mingis ooteruumis, kus ootas mind mu vanem poeg ja tahtis nõu pidada , et milliste jalanõudega ta kooli läheb.
Seal tiirlesid veel ringi mu ülemuse lapsed ja kellegi väike poeg.
Järsku tõmmati lahti mingi uks ja kallim hõikas, et ärka üles, kohv on valmis, tule jooma.
Virgusin.
Aga tunne oli hea!!
Nii mõnus oli ärgata, keha veel tundis seda baleriini, kelleks unes taas kehastusin.
Istusin kallima kaetud kohvilauda ja jäin telekasse piiluma niikaua kui mulle kohvi ja hommikusi tablette serveeriti.

Telekas eputas mingi vanamees oma alasti trimmis kehaga ja ütles, et pensionieas ka saab olla ilusa kehaga, et tema keha on tema parim kunstiteos;)


Ilusat päeva kõigile!!

2 comments:

EnnQ said...

Miks küll need kärbsed nii pisikesed on ? Kas jälitavad täitmata unistused, keha mäletab midagi, ihaleb ?
Pole midagi, vaim peabki veidi matkama ! ;)

Nataly said...

vahva et mõni unenägu seisab hommikul meeles ,mul tihti ärgates kaob peast ... vahest jääb harva meelde eriti see, kui liftiga kukun ja kukun