Sunday, July 31, 2011

Sügise hingus?!


Floksid õitsevad ja lõhnavad kõigest väest, õunad ja marjad küpsetavad end iga päevaga valmimaks
Viljad põldudel kolletavad ja sügis tormab me õue poole justkui penikoorma saabastes
Olen mitu päeva tegelend justkui korilusega.
Üsna veidral moel, söögitoast lahkumata, laua taga istudes.
Keegi pani mu perepeale pähe kärbse, et marjapõõsas, kui ta ise püsti ei püsi vajab kääride abi.

Nii lõikas mu tütre raas kõik oksad, mis pikutasid heina sees, koos marjadega maha ja tõi tuppa, kus neid siis karpidesse sai säetud arutamise valmis.
Niis siis lasime nobedatel näppudel käia.
Täna küpsetasin veidi, sest homme on plaanis natu pidutseda, mu esiklapse laps tahab vägisi homme koolilapse ealiseks saada;)
Selle tähistamiseks panime õhtukese kirja klubis kuuel jalal.
Olen viimasel ajal kuidagi tardunud olekus olnud.
Lähme, lähme, aga millega ja kuidas?
Meid on ju nii palju: seitse last ja vanemad, ühte sõiduauto salongi ära ei mahuta kuidagi, aga teised autod mis meil on , on kõik sõidukorrast ära vajunud ja tegijad mehhaanikud kuskil ära.
Viimasel minutil pole ka sõbrad nõus oma tegemisi sinnapaika jätma, et minuga ei tea kuhu põrutada.
Niis siis olen päris kurb, sest tuleb välja , et olen organiseerinud poolikult.
Tordike ja juustukook ka ei käitund nii nagu ma oleks soovinud.
Paar sõpra lubasid homseni mõelda ja siis mulle helistada, mis otsustasid.
Loodan, et vastused on ikka positiivsed ja homme veedame kena õhtu loomade ja lastega.
Pean veel veidi midagi korraldama ja üle vaatama ja siis võib august tulla august välja;)
Olge mõnusad!!

1 comment:

EnnQ said...

(mu esiklapse laps tahab vägisi homme koolilapse ealiseks saada) - Õnnitlused ja soojad soovid edasiseks.