Wednesday, April 25, 2012

Eile käisin jälle keraaamika töötoas ja ma oleks teinud seal tööd veel ja veel, sest nii palju tahaks teha. Jaks sai otsa ja kõndisin enne tunni lõppu minema.
Olen oma kehva olemisega närvihaigeks muutunud. Eile tahtsin keeraamika tunnis mitu korda plahvatada Üldse ei suuda ma enam keskenduda, kui inimesed ronivad üle minu, trügivad mu kohal, teevad märkusi, seisavad mu töö kohal ja selja taga. Keegi hakkas mulle ütlema, et tee nii ja naa. Küsisin, et kas ja kui palju ta õppinud on savitööd, et ta oskab mind suunata. Ei tea, kas ma olin ka küllalt viisakas, aga ma sisemiselt täiesti vahutasin. Ta vastas, et pole üldse õppinud. Püüdsin rahulikuks jääda ja küsisin õpetajalt üle, mis tema arvab , et kas ma tõesti pean tegama nii ja naa.Tema nii ei arvanud;) Täna hommikul, kui ärkasin , mõtlesin juba, et mida ma tahaks kõik keraamikas teha. Eile sai midagi mu plaanidest, mis mõtetes ammu keerelnud,realiseeritud, aga palju jäi ka tegemata Ei jõua ära oodata järgmist nädalat, et saaks jälle keraamika töötuppa. Kui välja arvate mõed segavad faktorid, siis seal unustan ma kõik, töö on nii põnev, inspireeriv ja mõnus. Samas tahaks ikka minna siis nokitsema, kui teisi ei ole. Niimoodi omaette ja vaikuses, et pole sagijaid ja näpuga näitajaid. Kodus aga on nii palju tegemata töid ja jaksu ei ole Keraamikas ka, et kui kohale jõuan, on võhm väljas, nokitsen midagi ja siis ühel hetkel tunnen, et no pole jõudu. Käed ei kuula sõna, närv on must...
Auto on ka kodus pukkide otsas, kelgutan siis mööda linna, kui paravoss ;)
Eile poes käies oli tunne, et kas mul on kopsupõletik või saan ma varsti infarkit, no nii halb ja raske on koguaeg olla. Sõbrad ikka tahavad aidata: kes soovitab mitte süüa piimatooteid, kes liha, kes keelab süüa õhtul peale kuut. Kui ma ikka töötan õhtust kella kuuest kuni südaööni, siis kuuest alates näljas olla kuni hommikul kella üheksani, pole ikka hea tunne. Kell 10 õhtul teen ikka väikese eine, sest muidu ma sinna arvuti taha nõrken. Kui siis kell 1 öösel magama saan, ongi kolm tundi enna magaminekut eine olnud. Teen oma tublile automehhaanikule kohvi ja võtan rõõmuga vastu uue päeva. Olge terved!!! pildid pärit siit http://voyag.blogspot.com/2005/10/ratastega-soome-kelk.html http://www.google.ee/imgres?um=1&hl=et&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1152&bih=721&tbm=isch&tbnid=AOep1w5RtcAToM:&imgrefurl=http://opel.bantid.org/foorum/viewtopic.php%3Fp%3D9485%26sid%3D25531000af94942ea6df91a09e520085&docid=YEGx5NKZfYJ_vM&imgurl=http://img708.imageshack.us/img708/4372/dsc00175qi.jpg&w=640&h=480&ei=fd6YT9n5G46V0QWPqND2BQ&zoom=1&iact=hc&vpx=152&vpy=41&dur=85&hovh=194&hovw=259&tx=76&ty=87&sig=105871928382510074422&page=3&tbnh=163&tbnw=243&start=28&ndsp=16&ved=1t:429,r:4,s:28,i:138

No comments: