Monday, April 2, 2012

Se on sulle, kes sa arvad, et ma muud ei tee kui õgin;)


Mu laud oli laupäeval kaetud kaheksale inimesele: tegin lõunaks ahjukala, aurutasin köögivilju, valmistasin jääsalatist salati, magustoiduks küpsetasin igaühele ühe piparkoogimaitseainega õunasaia ja lapselapse isa tegi pilti, enne kui sööma hakkasime.
Sõbranna ütles, et laud oli lookas, ma ei tea, kas kõik said ikka kõhu täis raasukesest kalast ja paarist kartulist ;) Kuid pilt sai ilus!!!
Söögitegemise kõrval toimus ka Potjomkini matkimine;)
Järgmisel hommikul oli ikka päris mõnus pühapäeva pühitsema hakata
Aitäh neile, kes olid mu lauas, oli mõnus laupäev.

2 comments:

EnnQ said...

kas sa ikka juurikaid aurutad või lihtsalt keedad ? Kas Peipsi kalurid juba ka teie kanti kala pakkuma olid jõudnud ? alati on armas, kui laua taga on rohkem mõnusaid inimesi ;)

joanamari said...

mul on aurutaja millega saab kõike aurutada
kala sain ikka poest, kuhu kalakasvatajad selle müügiks olid viinud
mul ongi koguaeg laud lahtivõetud, et rohkem inimesi selle taha istuma mahuks
panen alati taldrikuid rohkem, kui sööjaid on, küsitakse ikka, et keda ma veel ootan
ma ei oskagi kahele-kolmele katta lauda
kui tütred ära olid kolinud siis ikka katsin neile ka;)
siis ongi neil, kes kodust kaugel, hea teada, et nad on alati oodatud mu lauas