Saturday, April 14, 2012

Hei armsad inglid, tulge tagasi, ma vajan Teid!!!! ;))))



Vähemalt viimased viis aastat on nagu aamen kirikus-
märtsi lõpp ja aprilli algus haarab mu keha mingi katastroof.
Kõik hädad, mis mind kunagigi on külastanud, löövad välja.
Vaim juba vangub selle koorma all.
Kui olen oma tarkade sõprade käest küsinud, et mida see jant peaks tähendama, siis mõni ütleb, et toss saab otsa enne, kui uus aastaring tööle hakkab ja mõni teine ütleb, et enne sünnipäeva jätavad mind mu kaitseinglid maha.
On kuidas on sellega, aga ma loodan täna oma hädad saunale anda ja uue eluringigga tervemana alustada.
Peaksin keskenduma mingitele asjadele, aga ei jaksa, mingid planeeritud tegevused jätsin ära, sest pean valikuid tegema, et oma toimetustega mäele saada.
Iseasi kas see mägi ka siukese niru äravaevatud ihuga ületatav on;)
Põnni maailma avastamine tõi juurde kulutusi ja sekeldusi, keegi lohutas, et nii pidigi juhtuma, et piiril sekeldusi ära hoida;)
Tahan hirmsasti oma kooriga reisile minna ja mu id-kaart tuuniti nii ära, et selle kasutamine võimatuks osutub.
Kuna 120 kilose naise pildi asemel on praegusel dokumendil 60 kilose naise pilt, siis ehk mu sõbral ongi õigus.
Kunagi kirjutasin sellise luuletuse:

mõnikord ma ei tea,
mis millegiks on hea
pärast tuleb see teadmine
ja siis on hea, et ma tean,
et halbki võib olla hea,
et see kõik mis oli,
oli tegelikult hea...

Ja alati, kui hetke olukord vastik ning hull tundub, lohutan ma ennast selle salmiga;).
Loodan, et dokumendi paanika ikka nii hull ei ole, kui lehtedes kirjutatakse ja ma saan õigel ajal enne reisi oma reisidokumendid kenasti kätte.
Ikka tükib nii juhtuma, et plaaneerin kenasti oma varusid:tundub, et saangi hakkama, aga siis teevad ettearvamatud kulutused tagavarale augu sisse;)
Teen oma perele lõunaks midagi head ja panen parimad lootused oma saunakesele.
Olge terved ja kes saab tulge mind kuulama!!!!!

16. 16. 27 ;))))))

16.aprillil
kell 16.oo
Pepleri 27
Tartus


pildid pärit siit
http://web.zone.ee/aivar100/eestirap.htm
http://pisarake39.blogspot.com/2011_02_01_archive.html

No comments: