Saturday, June 23, 2012

Jaanilaupäev


Olen ikka seda Ristija Johannese sünnipäeva pidanud aastaid , minnes tule äärde, kas kambakesi või  kallimaga.
Tänavaasta olen jaanilaupäeval südaööni  tööl.
Ühe  jaaniööl lõin üksi  tantsu vihmase oma hoovi peal, paljajalu põlvini  märjas rohus kahlates.
Muusika peoplatsi pealt tungib mu õele vägisi, vahemaa ju  peaaegu olematu.
Kui need kommenteerijad mind ikka väga ära vaevavad, lähen  ehk täna ka märja heina sisse rassima;)
Õhtuks ei teinud hautist ega suppi, tegin kotlette: ühed lihaga, teised lihata.
Naabritel on külalised,  grillivad liha terrassil ja jutlevad ning musitseerivad, mul ei ole külalisi.
Peregi on laiali jooksnud, kes  puhub pasunat sirgeks harrastusteatris, kes läheb kitarr seljas otse, kes oma elukaaslastega teises ja kolmandas linnas.
Kallim toitis ennast mu hõrgutistega ja läks unemaale, lapselaps piinab oma arvutit.
Ja mina teenin oma igapäevast leiba…
Kui laps olin, läksime vanaemaga naabri Jaanile lillepärga pähe viima jaanilaupäeval, nüüd on mu tuttavad Jaanid kaugel ja tahtmistki pole kuhugi minna, kui saakski.
Olge terved ja head Jaani.
Kui keegi end täna õhtul lolliks joob ja sööb, siis see ei ole mina;)


 pilt pärit siit
 http://www.teler.tv/kasutaja/kalender/meedia/686

No comments: