Friday, January 17, 2014

Juba sügisest saati on mul õnn käia tantsimas.





Esmaspäeviti panen ratastooli autosse ja vuran aianduskooli tantsima.
Mõned aasta tagasi sai käidud  Tartus tantsimas, aga ühel hetkel said projektirahad otsa ja jäi asi soiku.
Mõne aja tantsisin üksi rahvamajas, panin plaadi mängima ja muudkui tiirutasin rahvamaja saalis. Kevadel  avastasin, et meil  Räpinas on  kantritantsu klubi. Küsisin, et kas mina ka võin tulla nende seltsi. Lahkelt lubati.
7. jaanuaril sai me klubi aastaseks ja  täna siis pidasime maha mõnusa peo.
Ammu juba plaanisin kantritantsukleiti teha ja täna oli siis see stiimul, mille nimel lõpuni pusida kostüüm.
Mõtlesin, et  rahvamaja saal kitsas ja  tooli kaasa ei võtnud, hiljem siis kahetsesin, jalad ikka ei kanna nii palju, et tantsida  jalgel ja siis mõnuga. Paar tantsu  töntsisin kaasa, aga see polnud see. Pidu aga oli meeleolukas ja vahva, meil oli kaks line tantsu rühma külas ning õhtu edenes jõudsasti ilusate inimeste  ja vahvate  tantsijate seltsis.
Loodan, et homme  väga voodi sõber pole selle suure jalgade peal ringi trampimise peale  ja esmaspäeval jälle tantsimas   olen.
Kaunist nädalavahetust kõigile!

2 comments:

Emmeliina said...

kena kostüüm, mulle meeldib kleit, aga eriti sinine rätik. andekas ja soovin tantsimiseks kergeid jalgu

joanamari said...

tänan Emmeliina, tantsin ma toolis ja soovis keegi teinegi kerget jalga, said mu tantsukaaslased lõuatäie naerda
kleit on kolmest neljas rõivaesemest kokku pusitud
ja meeldis see ka peol mitmele :P