Monday, June 11, 2007

jamakene küll

Olen mitu aastat tahtnud minna ratastooli tantsu tegema
Kord polnud oma tooli, kord polnud raha ja kord ma ei teadnud kuna see värk toimub.
Nüüd on tool ja nüüd on ka veidi raha, aga mingi kamm on kogu aeg vahel.
Kord ei saa kedagi kätte , kes sellega tegelevad ja kord öeldakse, et tule sügisel
Mingi jama on!!!!!
Eelmine kevad oli ikka sama jutt, et oi ära tule, et tule sügisel,
küll me sulle siis ütleme, kui asi uuesti algab.
Ja ei öeldud ja nüüd siss jälle sääne jutt
nomaitea mis värk siis on
Huvitav, kas mind visataks välja kui kohale end vean

Kodused ütlevad, et ära siis topi ennast , kui sind ei taheta
Kas olen vist mingi tümikas, et aru ei taha saada, kui mind ei taheta punti
AGA MINA TAHAN TANTSIDA!!!!!!!!!!!!
MIND EI HUVITA SEE PUNDITAMINE
Olen talv otsa ja kevade veel otsa järjepanu enamasti toas kükitanud
AAITAB JUBA SEST KÜKITAMISEST!!!

No comments: